Autor Wątek: [i40 VF] Lista problemow I40  (Przeczytany 182600 razy)

0 użytkowników i 3 Gości przegląda ten wątek.

aaawww

  • Gość
Re: Czujnik parkowania, prawy przód ciągle piszczy
« Odpowiedź #45 dnia: 19 Październik 2013, 09:12:31 »
Cytat: "DvH"
W ub. tygodniu doszła mi awaria czujników parkowania z prawego przodu. Za każdym razem jak wrzucam wsteczny to na wyświetlaczu między zegarami świeci mi się prawy przód na czerwono i piszczy ciągłym sygnałem. W serwisie powiedzieli, że na cały dzień muszę zostawić bo to może być wszystko i może być konieczność "prucia" wiązek elektrycznych. Samochód nie ma nawet roku.


Miałem ten sam problem. Po rozebraniu przedniego zderzaka okazało się, że "kostka" na połączeniu czujnik komputer jest zniszczona. Serwis zamówił część ale nie trafili z numerem więc przyszło coś innego, połatali wtedy kostkę i 15000 km przejechane bez problemu.

Offline mr.?

  • Giełda
  • ***
  • Wiadomości: 56
[i40 VF] Lista problemow I40
« Odpowiedź #46 dnia: 19 Październik 2013, 23:16:47 »
Cytat: "przekop"
Cytat: "Alonzo_"

Czy ktoś może w sedanie badał temat opcjonalnych uszczelek drzwiowych? Jakoś tak słychac tam świsty przy prędkościach autostradowych i myśle że moznaby to zniwelować uszczelkami i byłoby lepiej  ;-)

Ja w kombi  też mam wrażenie, że drzwi kierowcy są głośniejsze. Niestety nie mam porównania z sąsiednim miejscem, bo żona nie chce jeździć poza miastem  :-/


U mnie w kombi szum pojawił się po stronie pasażera. Zgłosiłem w ASO  przy okazji i od ręki usunęli. W aucie cisza i spokój.

CRB_Hyundai

  • Gość
[i40 VF] Lista problemow I40
« Odpowiedź #47 dnia: 20 Październik 2013, 21:09:21 »
Cytat: "Alonzo_"
Ale złomy z tych 40-tek  ;-)

Mi właśnie coś bluetooth chrzani. Niby problem ma być po stronie telefonu  :shock:
Ktoś to przerabiał ?


Miałem ten am problem. Mam tel Samsung Galaxy SII - po zmianie softu androida na 4 0 2 (chyba) przestał dobrze działać z BT samochodu. To nie była wina BT samochodu tylko telefonu. W serwisie Samsunga wrzuciłem najnowszy soft (samemu już nie można było go pobrać) i teraz mam 4 1 2 i jest super. Żadnych problemów z BT samochodu.

Offline Alonzo_

  • Giełda
  • ***
  • Wiadomości: 349
[i40 VF] Lista problemow I40
« Odpowiedź #48 dnia: 21 Październik 2013, 09:50:37 »
Na to wygląda. Automatycznie chyba pobrane aktualizacje softu w pewnych wersjach "nie banglają" z BT. Miałem SE Xperie podpiętą i chodziło długo OK. Teraz siadło. Ale podpięty Samsung i Nokia na próbę - współpracują OK.

CRB_Hyundai
jak furacz się sprawował przez te 60kkm? Tak jak w podpisie? Jakie wnioski?

Reg III 9. g. Wymazanie cytatu. tekla

bandyta

  • Gość
[i40 VF] Lista problemow I40
« Odpowiedź #49 dnia: 21 Październik 2013, 18:05:39 »
witajcie, zwracam sie do was z pewnym pytaniem, poniewaz wiekszosc z was posiada autko dluzej niz ja.

Otoz posiadam i40 1.7 CRDi blue drive z bajerem start stop. autko ma dopiero 22 dni od wyscia z pod igly.

Denerwuje mnie jedna rzecz. Gdy silnik nie pracuje a ja chce posluchac muzyki to po dwoch minutach na moniotrku wyskakuje mi informacja o niskim poziomie baterii i ze po 60 sekundach system sie wylaczy w celu nie rozladowania akumulatora do konca.
Nie wiem o co biega ale jak na nowe auto to troszke dziwne. w czwartek bede w serwisie i chcialbym dowiedziec sie co nie co, aby nie wcisneli mi ze tak ma byc.
Jesli ktokolwiek cos wie na temat mojego problemu to prosze o jakiekolwiek informacje na PW.

Pozdro
Grzesiek

CRB_Hyundai

  • Gość
[i40 VF] Lista problemow I40
« Odpowiedź #50 dnia: 21 Październik 2013, 20:19:37 »
Witaj

U mnie pojawia się jedynie komunikat, że w takim stanie (bez odpalonego silnika) akumulator będzie rozładowywany. I nic poza tym. Tzn radio może sobie grać powyżej wspomnianych przez Ciebie 60 sek. Jeżeli nie ma nic na ten temat w instrukcji to faktycznie zgłoś aby ci to przeprogramowali.

Pozdrawiam

[ Dodano: 2013-10-21, 21:38 ]
Cytat: "CRB_Hyundai"
Cytat: "Alonzo_"
Ale złomy z tych 40-tek  ;-)


CRB_Hyundai
jak furacz się sprawował przez te 60kkm? Tak jak w podpisie? Jakie wnioski?


Cześć Alonzo_

Tak, z czystym sumieniem powiem, że nic się dziwnego nie działo. Nie ominęły mnie problemy z czujnikami, kierownicą + przednim reflektorem gdzie pozycji świateł dziennych diody działały dobrze a w pozycji świateł drogowych gasły całkowicie zamiast lekko przygasać. Oczywiście wszytko objęła gwarancja. Jest b. zadowolony z jazdy, z wnętrza bo przecież to widzę codziennie. Na początku często inni kierowcy np. na światłach lub w myjni pytali "i jak się sprawuje" odpowiadałem prawdę, że super. Olej zmieniam na przeglądach (częściej nie). Samochód nie bierze ani grama oleju ani płynu hamulcowego który w naszym drugim firmowym autko faktycznie znika (kolega zrobił 1500 km i ubył 1 cm więc coś zdecydowanie jest nie tak, silnik raczej nie bierze bo parametry zachowuje dobre, układ był sprawdzany ciśnieniowo, że jest szczelny).
Wcześniej jeździłem przez 7 lat fordem mondeo tym z budą z przed 2007 oraz po również po liftingu (3 modele). W porównaniu z Fordem mam wrażenie, że i40 na zewnątrz i wewnątrz jest ciekawsze. Mam masę wyposażenia (wersja Comfort Plus) jakiego tam nie miałem a cena i40 jest przez to atrakcyjna. Z tyłu jest dużo miejsca na nogi dla pasażera, wg mnie tyle samo co w Mondeo. Bagażnik jest węższy ale ma fajne przegródki i zakupy nie latają po cały m wnętrzu. W Mondeo w wersjach po 2007 przednia klapa straciła teleskopy i miała bagnet. W i40 są teleskopy i na dodatek uszczelki które szczelniej domykają klapę do grilla. To oczywiście duperele ale jednak w codziennym użytkowaniu bardzo pomocne.
Więc ogólna moja ocena to 5 gwiazdek :)

[ Dodano: 2013-10-21, 22:18 ]
Cześć Alonzo_

Tak, z czystym sumieniem powiem, że nic się dziwnego nie działo. Nie ominęły mnie problemy z czujnikami, kierownicą + przednim reflektorem gdzie pozycji świateł dziennych diody działały dobrze a w pozycji świateł drogowych gasły całkowicie zamiast lekko przygasać. Oczywiście wszytko objęła gwarancja. Jest b. zadowolony z jazdy, z wnętrza bo przecież to widzę codziennie. Na początku często inni kierowcy np. na światłach lub w myjni pytali "i jak się sprawuje" odpowiadałem prawdę, że super. Olej zmieniam na przeglądach (częściej nie). Samochód nie bierze ani grama oleju ani płynu hamulcowego który w naszym drugim firmowym autko faktycznie znika (kolega zrobił 1500 km i ubył 1 cm więc coś zdecydowanie jest nie tak, silnik raczej nie bierze bo parametry zachowuje dobre, układ był sprawdzany ciśnieniowo, że jest szczelny).
Wcześniej jeździłem przez 7 lat fordem mondeo tym z budą z przed 2007 oraz po również po liftingu (3 modele). W porównaniu z Fordem mam wrażenie, że i40 na zewnątrz i wewnątrz jest ciekawsze. Mam masę wyposażenia (wersja Comfort Plus) jakiego tam nie miałem a cena i40 jest przez to atrakcyjna. Z tyłu jest dużo miejsca na nogi dla pasażera, wg mnie tyle samo co w Mondeo. Bagażnik jest węższy ale ma fajne przegródki i zakupy nie latają po cały m wnętrzu. W Mondeo w wersjach po 2007 przednia klapa straciła teleskopy i miała bagnet. W i40 są teleskopy i na dodatek uszczelki które szczelniej domykają klapę do grilla. To oczywiście duperele ale jednak w codziennym użytkowaniu bardzo pomocne.
Więc ogólna moja ocena to 5 gwiazdek :)


Oczywiście chciałem napisać o płynie CHŁODNICZYM a nie hamulcowym :)

Reg III 9. g. Wymazanie cytatu. tekla

Toms

  • Gość
[i40 VF] Lista problemow I40
« Odpowiedź #51 dnia: 23 Październik 2013, 14:17:48 »
Cytat: "bandyta"
witajcie, zwracam sie do was z pewnym pytaniem, poniewaz wiekszosc z was posiada autko dluzej niz ja.

Otoz posiadam i40 1.7 CRDi blue drive z bajerem start stop. autko ma dopiero 22 dni od wyscia z pod igly.

Denerwuje mnie jedna rzecz. Gdy silnik nie pracuje a ja chce posluchac muzyki to po dwoch minutach na moniotrku wyskakuje mi informacja o niskim poziomie baterii i ze po 60 sekundach system sie wylaczy w celu nie rozladowania akumulatora do konca.
Nie wiem o co biega ale jak na nowe auto to troszke dziwne. w czwartek bede w serwisie i chcialbym dowiedziec sie co nie co, aby nie wcisneli mi ze tak ma byc.
Jesli ktokolwiek cos wie na temat mojego problemu to prosze o jakiekolwiek informacje na PW.

Pozdro
Grzesiek


wciśnij przycisk start stop bez sprzęgła, zapali się na czerwono bądź niebiesko ( nie pamiętam ) i wtedy słuchasz radia do woli :) w ix 35 tak jest

Offline Alonzo_

  • Giełda
  • ***
  • Wiadomości: 349
[i40 VF] Lista problemow I40
« Odpowiedź #52 dnia: 24 Październik 2013, 14:34:23 »
Cytat: "bandyta"
witajcie, zwracam sie do was z pewnym pytaniem, poniewaz wiekszosc z was posiada autko dluzej niz ja.

Otoz posiadam i40 1.7 CRDi blue drive z bajerem start stop. autko ma dopiero 22 dni od wyscia z pod igly.

Denerwuje mnie jedna rzecz. Gdy silnik nie pracuje a ja chce posluchac muzyki to po dwoch minutach na moniotrku wyskakuje mi informacja o niskim poziomie baterii i ze po 60 sekundach system sie wylaczy w celu nie rozladowania akumulatora do konca.


Podpytaj na serwisie.
U mnie radio gra bez wyłączania się  gdy zapłon jest wyłączony. Mam tylko komunikat że bateria jest rozładowywana i żeby włączyć silnik.
Jedynie co zauważyłem to automatycznie po kilku minutach wyłączy mi sie podświetlenie kabiny ale radio chodzi.

Pzdr

gregor40

  • Gość
[i40 VF] Lista problemow I40
« Odpowiedź #53 dnia: 10 Listopad 2013, 08:57:17 »
Odnośnie ubywania płynu chłodniczego, udałem się po raz kolejny do serwisu , tym razem do innego! Pan w serwisie poinformował mnie ze będzie to poważna naprawa,
WYMIANA SILNIKA!!!
ze to nie pierwszy przypadek !!!Głowice się odkształcają i płyn chłodzący idzie w wydech!Według praw fizyki nie możliwe, a jednak!Miałem nadzieje ze Korea będzie mniej awaryjna od Niemca, a tu ZONK!Autko ma dopiero 20tys przebiegu prawie jak nowe, a tu wymiana silnika!!!
Wymiany uszczelnień czy części nic nie dają!Tak mi powiedzieli w Margo w Gdyni!
Zadałem jeszcze pytanie odnośnie akcji serwisowych na mój model! Okazało się ze było 6 a tylko 2 zostały zrobione(lub tylko wpisane)!Brawa dla Hyundaia!!!
Słabo wypada gwarancja serwisowa Hyundaia!!!

Iktorn

  • Gość
[i40 VF] Lista problemow I40
« Odpowiedź #54 dnia: 14 Listopad 2013, 20:47:14 »
U mnie powtórzyły się problemy z otwieraniem samochodu (system bezkluczykowy). Dla przypomnienia - nie da się otworzyć pilotem, przyciskiem, ani dostać się przez bagażnik, Otwieranie kluczykiem kończy się włączeniem alarmu - pomaga tylko rozłączenie klemów i reset komputera. (komputer gubi jakoś kod kluczyka).
Serwis szuka rozwiązania problemu - jakie moduły były wymieniane w podobnych przypadkach.
Ponadto padł środkowy czujnik "cofania" z przodu.

bandyta

  • Gość
[i40 VF] Lista problemow I40
« Odpowiedź #55 dnia: 21 Listopad 2013, 17:37:48 »
Witajcie ponownie,w moim autku zostaly juz naprawione :
- gniazdo zapalniczki - z przodu
- pomalowane alumy - lewa strona (lewa z przodu jeszcze raz do poprawki)
- wykalibrowana klapa od silnika - z jednej strony odstawala
- reczny sam poscil na parkingu - (zresetowali system i powiedzieli ze jak sie to powtorzy to mam odrazu dzwonic do nich

Narazie jeszcze irytuje mnie skrzynia biegow na zimnym silniku, problem z wbiciem pierwszego biegu mialem juz dwukrotnie (doslownie nie moglem wbic jedynki, musialem wrzucic wsteczny, lekko cofnac i dopiero jedynka)

Wiem ze narzekaliscie na skrzynie wiec moje pytanie - czy ktos reklamowal ja i co powiedzieli ?
Mam zamiar nagrac nie wchodzaca jedynke i zostawic im autko na noc aby sprawdzili sobie jak wchodzi jedynka i dwojka na zimnym silniku a jak na rozgrzanym.

Reszta dziala bez zarzutu
Pozdro
Grzesiek

DvH

  • Gość
[i40 VF] Lista problemow I40
« Odpowiedź #56 dnia: 14 Styczeń 2014, 13:07:47 »
Kolejna usterka jaka się pojawiła, to brak obrazu z kamery cofania (niebieski ekran ale z wrysowanymi konturami pojazdu). Na anglojęzycznych forach spotkałem się już z takimi przypadkami więc nie wygląda mi to na jednostkowy przypadek.

Marcin12

  • Gość
[i40 VF] Lista problemow I40
« Odpowiedź #57 dnia: 25 Styczeń 2014, 17:56:58 »
Witam

Przez przypadek odkryłem brązowe kropki na lusterkach w osłonach przeciwsłonecznych.
Nie używam ich, bo się nie maluje :-> ale w dwu letnim aucie to chyba świadczy o nie najlepszej jakości wykonania.
Chyba jak by jakiś klej od spodu wychodził nie idzie tego zmazać.
Ciekawe czy to tylko u mnie czy jeszcze się ktoś odezwie.
W środę mam pierwszy serwis i już zgłaszałem Panu, co zrobił wielkie oczy i twierdzi ze jeszcze o tym nie słyszał.
Chociaż tak samo twierdził jak byłem z kierownica do wymiany.

Pozdrawiam

mat225

  • Gość
[i40 VF] Lista problemow I40
« Odpowiedź #58 dnia: 29 Styczeń 2014, 14:54:49 »
Witam,

Mój I40 był leczony na:
- wymiana lamp przód
- wymiana czujek parkowania przód
- wymiana klamek przód
- wymiana tylnej szyby nie grzał pasek
- kombinacje z układem kierowniczym ściągało w prawo i nadal tak jest
- obszycie kierownicy
- wymiana sprzęgła kpl+ dwumasa ciężko wchodziły 1,2 i R i nadal tak jest


W tej chwili zauważyłem że na około 12kkm muszę dolać około 0,5litra oleju i prawy spryskiwacz słabo rozpyla.

Iktorn

  • Gość
[i40 VF] Lista problemow I40
« Odpowiedź #59 dnia: 30 Styczeń 2014, 19:52:04 »
Jestem po pierwszym przeglądzie (19kk km). Części swoje i olej + robocizna ASO.
Usterki:
- zapalająca się kontrolka silnika (jakiś siłownik świruje, do wymiany na gwarancji)
- stuki przy prawym podszybiu - poprawione, choć dalej troszkę hałasuje (jak się rozgrzeje)
- ciężko chodzące biegi na zmarzniętym/zimnym silniku (zwłaszcza teraz) - to problem oleju w skrzyni nie dobranego do naszych warunków pogodowych (opinia ASO),
- problem z otwieraniem samochodu (system bezkluczykowy) - w sumie usterka wystąpiła ok.6-7 razy pomimo dwukrotnej aktualizacji systemu (pisałem powyżej o tym) - bez śrubokrętu i klucza nie jeżdżę.
Zużycie oleju - 0,2 l