Forum > i40 VF

[i40 VF] Lista problemow I40

<< < (48/52) > >>

wtom:
po pierwsze kupiłeś używane auto i nigdy nie wiesz na 100% co było z nim nie tak
po drugie statystycznie się zdarza aczkolwiek z niskim prawdopodobieństwem, że trafiłeś na pechowy egzemplarz w którym skumulowały się usterki
raczej są to dobre auta o czym świadczą rankingi i ceny używanych

Venom:

--- Cytat: "dragonball" ---" Ano to ze np nikt normalny nie kupi motocykla sprowadzonego z UK. Too jest zawsze zardzewiały syf , kosztują dużo mniej niż sprzęty z kontynentu i a jak się ktoś połąszczy zawsze są problemy. Czemu z autami ma być inaczej? Raczej wilgoć i syf nie rozróżnia czy to moto czy auto."
Prosze przestac powtarzac bzdury zaslyszane na grillu u somsiada gdzie kolesie ktorych najwiekszym wyczynem podrozniczym byla wycieczka pod palac Kultury i Nauki.
W UKeju prawie nie ma zimy. Nie ma blota posniegowego. Drogi sa solone tak rzadko ze praktycznie mozna sie slizgac. Moj poprzedni samochod to byl 10 letni Focus (mialem go 5 lat) i nie bylo na nim sladu rdzy..
Moj przyklad jest przykladem kiepskiej JAKOSCI PRODUKCJI firmy Hyundai.
Samochod ktrym jezdze zostal wyprodukowany w KOREI. Nie ma na nim sladu rdzy a lakier perla jest naprawde w dobrym stanie bo slonce tak nie prazy jak na poludniu.
Wszystkie powazne usterki w tym samochodzie to sa NIEDOROBKI W PROCESIE PRODUKCJI. Kluczykow nie zakopuje na zime razem z ziemniakami. To jest elektronika ktora powinna dzialac tym bardziej ze jest to wersja "zblizeniowa" i przyciskow uzywam tylko do automatycznej tylniej klapy.
Sprzeglo i silnik jest zaprojektowany i wykonany przez Hyundai.. to nie Focusy czy inne Volvo co jezdza na silnikach PSA..
To jest topic na temat problemow modelu I40 a nie "historie zaslyszane o rdzewiejacych samochodach z UK". Akurat w mojej historii nie ma sladu narzekan na rdze.. a zle wklejona szyba ,ktora przeciekala to akurat tez nie ze wzgledu na rdze ani uszczelke tylko zostala "FABRYCZNIE ZLE WKLEJONA".
--- Koniec cytatu ---

hehehe kolego, widze ze przy grillu to ty coś zasłyszałeś. NIE CHODZI O ZIME I O  BŁOTO POSNIEGOWE A O WILGOC WYNIKAJACA Z POŁOZENIA GEOGRAFICZNEGO . Mam nadzieje że nie muszę tłumaczyć ?????

MD13:
No tu Venom ma rację. Inny klimat inna wilgotność. I to jest normalne że w UK auta mają pod tym względem pod górkę. Ale tak czy siak to może i kolega trafił na jakiś trafny egzemplarz.

Alonzo_:
A ja sadzę że Venom trochę przesadza.
Położenie geograficzne tu nie ma nic do rzeczy wg mnie.
Trafił kolega na pechowy egzemplarz... Czy mocno pechowy? Sa gorsi pechowcy i to w tych "uznanych" markach. Po prostu dzis motoryzacjia jest gównianej jakości niezaleznie spod jakiego znaczka. Albo masz szczęście i trafisz egzeplarz nawet na przysłowiowe "F" ktory nie kaprysi latami albo na taki , którgo celownik (np M-B) co chwila jest wycelowywany w serwis.
A co do tego konkretnego przypadku to szyba jest tu faktycznie wtopą i niechlujstwem montażowym, ale najgorszymoze być ten ubytek płynu.
Reszta to rzeczy które mogą w eksploatacji zdechnąć.....Czasami szybciej niż później.  
Bo kluczyk w 3-4 letnim aucie - ma prawo nie zadziałać -  bateria, albo dostał w kość- mógł mieć ciężki zywot.
Wysprzęglik - zdarza się - od tego jest gwarancja
Akumulator? Po 4 latach z S/S ..... to w ramach "normy" moze strzelić.
Co było z tym ksenonem? Zarówka, przetwornica ? Czy co?

Wtopa dla mnie to szyba co cieknie.
No a najgorsze to uciekanie płynu bo to zwiastowac może wymiane silnika.
Jak jest jeszcze gwarancja to nie powinno byc problemu bo to znany temat.
Nic nie jest idealne. Dlatego jest gwarancja. Ale czasami  walka z serwisem jest upierdliwa i męcząca.
Dlatego jak komus to przeszkadza, kupuje się używke i nie ma płaczu - stawia się do zaufanego mechanika, który zrobi lepiej i szybciej niż serwis.
Nie bronie marki/modelu bo do ideału daleko ale też nie popadajmy w skrajności.

Michaello84:
W przypadku mojego i40 (rocznik 2012, pierwsza rejestracja 09.01.2013) było kilka problemów.

Kierownica podgrzewana - odkształcenia przy regulacji od tempomatu. Wymieniona na gwarancji.
Czujniki parkowania, najpierw przód a potem tył. Wymienione dwie czujki przednie i dwie tylne
Falowanie obrotów - wymieniony wariator klapek w układzie dolotowym - usterka dalej obecna była.
lipiec 2017 - stuki w silniku. wymieniono silnik na gwarancji. (przebieg 179000km)
wrzesień 2017 - stuki w nowym silniku - wymieniono silnik na gwarancji. (183000km)

Przy okazji wymian silników, robione kompletne rzekomo sprzęgło. Po drugiej naprawie wymieniono DPF (wcześniej, przy poprzednich wizytach w ASO, wielokrotnie go czyszczono)

Od tamtego czasu, odpukać, wszystko działa bardzo dobrze. Okazuje się, że silniki do i40 nie przyjeżdżają całe na paletach, tylko w częściach i ASO je składa. Powodem drugiej wymiany silnika, było nieprawidłowe złożenie silnika przy pierwszej wymianie.

Jedno czego mi ASO nie zrobiło, to wymiana reflektorów (xenon). Są dziwne plamy na kloszu od wewnątrz, co według informacji znalezionych w internecie, może wpływać na żywotność soczewki. ASO stwierdziło, że im HMP odmówił wymiany gwarancyjnej. Gdyby parowały to byłoby ok.

Podsumowując, mam auto w którym gwarancja się skończyła w styczniu tego roku, jednakże mam nowy silnik, co jest niewątpliwym plusem. Silnik zdążyłem już dotrzeć, od wymiany przejechałem niecałe 10000km.

Kolejnym autem w rodzinie będzie zamówione nowe i40 2.0 benzyna kombi, ale pod inną marką, czyli KIA OPTIMA ;) Dokładnie ten sam samochód, ale warunki gwarancji inne

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej