Forum > i40 VF

[i40 VF] Lista problemow I40

<< < (23/52) > >>

bandyta:
witam,

mojemu autku stuknelo 20000 tysiecy mil na blacie, a wiec serwis......
Jakis czas temu zaczal migac ''check engine'' no to telefon do hyundai assistance, wyslali mlodzika z AA z kompem, nic nowego sie nie dowiedzialem...... blad sam zgasl..... za to wypatrzyl ze brakuje plynu chlodniczego :) dolal pol litra i tak jezdzilem. Za kilka dni znow ten sam knyf..... szybki telefon na serwis, kazali przyjechac od reki, podlaczyli komputer i?

DPF Filter - pytam WTF??? jak to , przez ponad rok nic z nim nie bylo a teraz problem? odpowiedz nawijanie makaronu na uszy, to ja ze nic sie nie dzieje, nie odcina mi obrotow, auto nie traci na mocy, wiec jak moze taki makaron mi tu nawijac...... no nic, odpuscilem ....... do serwisu.....ktory mialem okolo 1,5 tygodnia temu.......


Oczywscie szybciutkko wymienili wszystko, umyli autko, etc.....
Pan poinformowal mnie, ze gdzies ubylo 2.5l plynu chlodniczego (razem z dolaniem 0,5l wody przez pana z AA dalo 3l !!!!!) - oczywiscie wiedzieli o tym, gdyz dalem opis od pana aby wpieli w akta mojego autka.

Po serwisie pan umowil mnie na wizyte, ktora miala miejsce dzisiaj ( aby blizej przyjzeli sie sprawie gdzie wcielo plyn chlodniczy....)
dostaje telefon okolo godziny 17tej, ze silnik do wymiany (prawie zalawalu dostalem jak mi to powiedzial)

z miejsca zastepczym autem do salonu...... sprawdzili, bla bla bla, wezwali fachure od tych silnikow, zadzwonili do Head Office i klamka zapadla- wada fabryczna. Oddali mi auto i zaprosili na wymiane silnika 28/04/15.

Do tego czujniki parkowania z tylu padly w zimie, przyszla minusowa temperatura i szlag je trafil.

Amorki do tylnej klapy tez do wymiany.


to tak w skrocie przejscia mojej i40tki.

mam teraz pytanie do was drodzy forumowicze:

Jak uzasadnialiscie drgania na sprzegle przy ruszaniu ?? (bylo gdzies napisane milion stron temu) czy komus wymienili cale sprzeglo???

doskwieraja mi szumy z zewnatrz ?? co jest przyczyna ??? kiedys czytalem cos o uszczelkach??


I moj problem od poczatku odkad mam auto: co jakis tam sobie czas, mam problem wbic pierwszy bieg i wsteczny, musze troche sie namachac aby wlazla jedynka lub wsteczny. oraz jak silnik jest zimny wchodza ciezko biegi 1,2,3
ktos mial cos takiego w swoim autku ??

28go zostawiam furke w serwisie to bym im odrazu dorzucil do listy bo i tak beda silnik wymieniac to moze by mi skrzynie sprawdzili.

co sadzicie o tych problemach ??


Pozdrawiam
grzesiek

cajrus:
Witam .!
Panowie mam i40 z systemem key free. Dzis zaczol mi dokuczac problem z guzikiem odpalenia samochodu. Mianowicie na przycisku sa trzy "pozycje". Pierwsza to OFF . Druga to ACC , trzecia to ON. Po nacisnieciu przycisku raz bez wcisnietego sprzegla powinno zaswiecic  sie ACC. (tak sie dzialo do dzis) i zaswiecaly sie wszystkie kontrolki na desce rozdzielczej.Nastepnie wciskalo sie sprzeglo i samochod odpalal. A od dzisiejszego ranka po jednokrotnym nacisnieciu przycisku samochod odrazu odpala.Omija pozycje ACC. Nadmienie jeszcze fakt ze jesli samochod mamy na biegu i wciskamy przycisk wl. samochodu to zaczyna robic (żabki) i nie potrafi sie zapalic, dopuki nie wcisniemy sprzegla.

Wiecie moze co to za usterka moze byc????


I jak panowie doradzi ktos co to za usterka???

Piotr1234:
W wielu egzemplarzach i40 kombi zaobserwowano powstające wgniecenia ramy dachu. Jest to dość poważny problem, gdyż chodzi tu o element konstrukcyjny. Wgniecenia są symetryczne i umiejscowione na tej samej wysokości. Hyundai Motor Poland problem ten usiłuje zamieść pod dywan. Ogólnie jako właściciel i40 także z wgnieceniami nie jestem zadowolony z tego samochodu. Wymieniono w nim w ramach gwarancji
1) po raz drugi tarcze hamulcowe przód ( wymiana co 20 tyś km )
2) skóra z ........ na kierownicy
3) wahacze tylne - cicha akcja serwisowa
4) światła przód
5) tylne środkowe światło stopu ( woda w środku )
6) roleta bagażnika
7) kluczyk rozsypał się podczas jazdy
a teraz te wgniecenia na ramie dachu ( nie wożone nic na bagażniku !!!!!! )

Iktorn:
bandyta 1,2 i wsteczny ciężko wchodzą w innych samochodach (u mnie też) zwłaszcza jak jest zimno na dworze. Podobno to problem oleju w skrzyni, którego właściwości nie są dostosowane do zimniejszych krajów Europy (ew. takich mających zimę  :-P ). Chyba Koreańczycy myśleli, że klimat jest w całej Europie jak w Hiszpanii  :evil:
Co do czujników to z tyłu pierwsze słyszę o problemach. Nawet niefabryczne się nie sypią. Za to z przodu to tragedia (jadę 3 raz na wymianę - łącznie do tej pory 2x przód i 1x lewa strona)

Denny4:

--- Cytat: "cajrus" ---Witam .!
Panowie mam i40 z systemem key free. Dzis zaczol mi dokuczac problem z guzikiem odpalenia samochodu. Mianowicie na przycisku sa trzy "pozycje". Pierwsza to OFF . Druga to ACC , trzecia to ON. Po nacisnieciu przycisku raz bez wcisnietego sprzegla powinno zaswiecic  sie ACC. (tak sie dzialo do dzis) i zaswiecaly sie wszystkie kontrolki na desce rozdzielczej.Nastepnie wciskalo sie sprzeglo i samochod odpalal. A od dzisiejszego ranka po jednokrotnym nacisnieciu przycisku samochod odrazu odpala.Omija pozycje ACC. Nadmienie jeszcze fakt ze jesli samochod mamy na biegu i wciskamy przycisk wl. samochodu to zaczyna robic (żabki) i nie potrafi sie zapalic, dopuki nie wcisniemy sprzegla.

Wiecie moze co to za usterka moze byc????


I jak panowie doradzi ktos co to za usterka???
--- Koniec cytatu ---


Jak najbardziej śmiało mogę Ci powiedzieć że uszkodzeniu uległ czujnik położenia pedału sprzęgła.
Komputer cały czas dostaje z niego sygnał że masz wciśnięty pedał sprzęgła.
Ja też mam kluczyk zbliżeniowy i nigdy nie wciskam przycisku start/stop --> sprzęgła --> przycisku start/stop.
Zawsze po wsiadaniu sprzęgło --> przycisk start/stop i w międzyczasie zapinam sobie pasy zanim się bidulka ogarnie z systemami i odpaleniem.  :-D

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej