Forum > Santa Fe (2006-

[Santa Fe CM] Klimatyzacja-nie grzeje prawa strona

<< < (6/20) > >>

pgaz:
Jak mówisz że jest to stary typ silnika i faktycznie nigdzie nie mogę znaleźć. Ciekawe jaki wsadzili do wersji SM bo jest ich jak psów na allegro i do tego za darmo.

http://allegro.pl/listing/listing.php?order=p&string=nagrzewnicy+santa+fe&search_scope=wszystkie+dzia%C5%82y&bmatch=s0-default-0905

spidigon:

--- Cytat: "pgaz" ---Jak mówisz że jest to stary typ silnika i faktycznie nigdzie nie mogę znaleźć. Ciekawe jaki wsadzili do wersji SM bo jest ich jak psów na allegro i do tego za darmo.

http://allegro.pl/listing/listing.php?order=p&string=nagrzewnicy+santa+fe&search_scope=wszystkie+dzia%C5%82y&bmatch=s0-default-0905
--- Koniec cytatu ---


Ja naprawiałem go 2 lata temu i szukałem modułu do Tucsona, ale znalazłem silniczek. No i nic mnie nie kosztował, z wyjątkiem czasu na rozbieranie starych magnetowidów.
Rzeczywiście jest ich sporo do Santa Fe na allegro.

djmcg:
znalazłem ciekawy sklep z silniczkami
http://kazpol.com/538546/silnik-rf-370c-12560

jak rozbiore moj regulator to sprawdze jaki model silniczka jest załozony w moim santa fe

[ Dodano: 2014-10-10, 18:31 ]
przed chwila rozebrałem, poza wyjęciem schowka należy odkrecić oslone pod schowkiem następnie przewód wentylacyjny do nóg przykrecony jedną sróbką od dołu który należy wymontować by odsłonił regulator.
Po rozebraniu regulatora i ponownym złożeniu silniczek zaczął pracować .
Złożyłem wszystko ponownie i narazie swietnie działa, ciekawe jak długo.

[ Dodano: 2014-10-10, 18:35 ]


[ Dodano: 2014-10-10, 18:45 ]

pgaz:
Wow no to gratuluję po cichu liczyłem, że i u mnie tak będzie czytałem na zagranicznym forum że często styki śniedzieją ale robiłem wszystko. Zaryzykuję znaleźć silnik :)

Potwierdzam RF-370CB-11670

Dokumentacja:
http://www.mabuchi-motor.co.jp/cgi-bin/catalog/e_catalog.cgi?CAT_ID=rf_370cb

djmcg:
W sumie to teraz żałuje ze jeszcze styków nie sprawdziłem (zimne luty).
Ale jak znowu siądzie to teraz szybko to wyciągne.
U mnie po prostu się zwiesił (przyblokował silniczek ) .
Natomias z obserwacji uważam ze bedzie kazdy silniczek na odpowiednie napiecie chyba 12V oczywiście by wymiarami pasował powinni ci go dobrać w kazdym dobrym sklepie elektronicznym to czy bedzie miał wieksze obroty czy mniejsze ma wyłacznie wpły na szybkość zamykania lub otwierania klapki.
Ja osobiście zaryzykowałbym i kupił sterowanie od wcześniejszego modelu badz z Tuscona.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej