Autor Wątek: [Santa Fe SM] Wymiana wtryskiwaczy  (Przeczytany 35719 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline zkit

  • Giełda
  • ***
  • Wiadomości: 143
[Santa Fe SM] Wymiana wtryskiwaczy
« Odpowiedź #30 dnia: 19 Kwiecień 2016, 17:04:30 »
Bardzo dziękuję.
2T do ON dodaję zawsze, ale od dłuższego czasu po odpaleniu falują mi obroty. Teraz zrobiło się ciepło, świece żarowe Ok ale dalej się pogłębia. Po odpięciu wtyczki 1 wtryskiwacza zapali, przerywa ale da się zwiększyć obroty. Gdy odepnę wtyczkę na 2, 3 lub 4 wtryskiwaczu zapali, przerywa mocniej i nie da się zwiększyć obrotów. Wywnioskowałem, że coś jest nie tak z 1 wtryskiwaczem. Zamówiłem używkę i spróbuję podmiany.

felkner

  • Gość
[Santa Fe SM] Wymiana wtryskiwaczy
« Odpowiedź #31 dnia: 19 Kwiecień 2016, 17:29:19 »

Offline zkit

  • Giełda
  • ***
  • Wiadomości: 143
[Santa Fe SM] Wymiana wtryskiwaczy
« Odpowiedź #32 dnia: 19 Kwiecień 2016, 21:39:28 »
Dodano: 2016-04-19, 21:39
Zbiornik sprawdzony filtr wymieniony bez zmian.
Test przelewowy - 1 i 4 o 1/2 więcej od 2 i 3 jednak paliwo bardzo powoli napełniało menzurki.
EGR. przepływki i regulatora faktycznie nie czyściłem i to zrobię jeszcze zanim podejmę próbę wymiany wtryskiwacza. Dzięki za sugestie.

felkner

  • Gość
[Santa Fe SM] Wymiana wtryskiwaczy
« Odpowiedź #33 dnia: 20 Kwiecień 2016, 07:08:36 »

Offline volcan

  • Giełda
  • ***
  • Wiadomości: 540
    • http://www.prace-geologiczne.pl
[Santa Fe SM] Wymiana wtryskiwaczy
« Odpowiedź #34 dnia: 20 Kwiecień 2016, 09:05:00 »
Cytat: "zkit"
Bardzo dziękuję.
2T do ON dodaję zawsze, ale od dłuższego czasu po odpaleniu falują mi obroty. Teraz zrobiło się ciepło, świece żarowe Ok ale dalej się pogłębia. Po odpięciu wtyczki 1 wtryskiwacza zapali, przerywa ale da się zwiększyć obroty. Gdy odepnę wtyczkę na 2, 3 lub 4 wtryskiwaczu zapali, przerywa mocniej i nie da się zwiększyć obrotów. Wywnioskowałem, że coś jest nie tak z 1 wtryskiwaczem. Zamówiłem używkę i spróbuję podmiany.


Zmierz kompresję. Obstawiam, że na zimnym silniku masz na 1 cylindrze trochę niższą, po zagrzaniu się może być już równa, albo przynajmniej na tyle wysoka, że auto zaczyna równo chodzić.

Według mnie to najtańsze, co możesz teraz sprawdzić - regenerowanie wtryskiwaczy "na siłę" może wcale nie poprawić sytuacji, a tylko wydasz niepotrzebnie pieniądze.