Forum > Santa Fe SM
[Santa Fe SM] Wymiana wtryskiwaczy
zkit:
Bardzo dziękuję.
2T do ON dodaję zawsze, ale od dłuższego czasu po odpaleniu falują mi obroty. Teraz zrobiło się ciepło, świece żarowe Ok ale dalej się pogłębia. Po odpięciu wtyczki 1 wtryskiwacza zapali, przerywa ale da się zwiększyć obroty. Gdy odepnę wtyczkę na 2, 3 lub 4 wtryskiwaczu zapali, przerywa mocniej i nie da się zwiększyć obrotów. Wywnioskowałem, że coś jest nie tak z 1 wtryskiwaczem. Zamówiłem używkę i spróbuję podmiany.
felkner:
zkit:
Dodano: 2016-04-19, 21:39
Zbiornik sprawdzony filtr wymieniony bez zmian.
Test przelewowy - 1 i 4 o 1/2 więcej od 2 i 3 jednak paliwo bardzo powoli napełniało menzurki.
EGR. przepływki i regulatora faktycznie nie czyściłem i to zrobię jeszcze zanim podejmę próbę wymiany wtryskiwacza. Dzięki za sugestie.
felkner:
volcan:
--- Cytat: "zkit" ---Bardzo dziękuję.
2T do ON dodaję zawsze, ale od dłuższego czasu po odpaleniu falują mi obroty. Teraz zrobiło się ciepło, świece żarowe Ok ale dalej się pogłębia. Po odpięciu wtyczki 1 wtryskiwacza zapali, przerywa ale da się zwiększyć obroty. Gdy odepnę wtyczkę na 2, 3 lub 4 wtryskiwaczu zapali, przerywa mocniej i nie da się zwiększyć obrotów. Wywnioskowałem, że coś jest nie tak z 1 wtryskiwaczem. Zamówiłem używkę i spróbuję podmiany.
--- Koniec cytatu ---
Zmierz kompresję. Obstawiam, że na zimnym silniku masz na 1 cylindrze trochę niższą, po zagrzaniu się może być już równa, albo przynajmniej na tyle wysoka, że auto zaczyna równo chodzić.
Według mnie to najtańsze, co możesz teraz sprawdzić - regenerowanie wtryskiwaczy "na siłę" może wcale nie poprawić sytuacji, a tylko wydasz niepotrzebnie pieniądze.
Nawigacja