Forum > Santa Fe SM

[Santa Fe SM] Wymiana wtryskiwaczy

<< < (6/7) > >>

gretsh55:
Witam ponownie.
attex .Oprócz powyzszego linku musisz uważać przy wyjmowaniu pompy (schodzi dosyc ciężko, ale trzeba kręcić w obie strony i jednocześnie ciągnąć w stronę filtra powietrza), bo może wypaść sprzęgiełko łączące pompę z wałkiem rozrządu.
Mnie wypadło niemal bezszelestnie i zobaczyłem je przypadkowo leżące na dolnej osłonie jak juz chciałem zakładać nową pompę.
  Moje szczęście trwało niecały tydzień.....
Po zamontowaniu nowej( w sensie innej) pompy, wymianie filtra powietrza i przewodów paliwowych znowu pojawiły się wycieki w okolicach pompy i trudności z rannym odpalaniem...
Czy możliwe ,że to czujnik wysokiego ciśnienia?.Ten który znajduje się na plastikowym elemencie w kształcie litery H poniżej pompy?
Jest tam sporo połączeń elektrycznych , które niemal pływają w ropie, może przekłamują dane i na pompę idzie za duże ciśnienie?
Nie mam pojęcia co zrobić.
Proszę o jakieś sugestie.

[ Dodano: 2015-11-24, 11:20 ]
A wszystko zaczęło się od wymiany rozrządu u dość solidnego mechanika....choć nie mogę pozbyć sie wrażenia , że coś zepsuł...

attex:
Dzięki będę uważał

gretsh55:
Dodam jeszcze, że przed założeniem i podłączeniem intercoolera i filtru powietrza odpalił od razu i pracując do 2000 obrotów  w kilkuminutowych ostępach nie pojawiła się kropla ropy.Zamontowałem intercooler i całą resztę i rano już tryskało chyba spod pompy.

zkit:
Odświeżę temat.
Jestem przed wymianą jednego wtryskiwacza i mam pytanie jakim momentem dokręcić śrubę mocującą wtryskiwacz.

felkner:

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej