Forum > Santa Fe SM

[Santa Fe SM] Wypadanie zapłonu 2.7 V6

<< < (4/11) > >>

KAROL208:
Jeżeli wtryski Pb puszczają przy pracy na lpg to raczej wina emulatora wtrysków a nie regulatora paliwa. odłącz całkowicie lpg najlepiej zakręć butle i doprowadz auto do poprawnego stanu na PB. Często instalacja LPG przy rozwalonych wtryskach gazowych zmienia korekty tak że auto właśnie łapie muła i ledwo pracuje.
Ja bym zaczął od :
1. odczepic zasilanie zaworów gazowych
2. odczepić wąż gumowy  zasilający listwe wtryskową LPG (jeżeli to sekwencja)
3.odpiąć sterowanie podciśnieniowe reduktora i zaślepić wężyk oby lewego powietrza nie łapał
4. Reset kompa PB
5. odpalenie auta na PB i  sprawdzenie odczytów z sond

Podpowiedz: jeżeli masz dostęp do sprzetu diagnostycznego to dla rozgrzanego silnika
wartość podcisnienia kolektora  wolnych obrotów 0.2-0.3 bar wartości wyższe oznaczają lewizne, wskazania sondy przed katalizatorem oscylowanie ok 0.2-0.9 V. czas wtrysku benzyny na wolnych obrotach 2.5-3.5 ms.

Jeżeli sonda stoi na 0.2 bądź niżej to znaczy że jest uwalona,  ale zaobserwujesz to po czasach wtrysku bo sterownik będzie zwiększał czasy.

Lukas6751:
Czyli rozumiem, że to nie może być wina regulatora ciśnienia:( A chociaż może on tłumaczyć wysokie spalanie benzyny?
Zapytam nieśmiało, czy jest ktoś z okolic Zagłębia Dąbrowskiego, kto miały chęć powalczyć z moim krnąbrnym Santa Fe, bo ewidentnie nie mam szczęścia do mechaników.

Ps.Czy w takim wypadku wymiana czujnika ciśnienia paliwa jest sensowna, jeżeli po prostu mechanik pomyślał sobie "a może to regulator"?


Jestem właśnie po rozmowie z mechanikiem. Wytłumaczył to tak: regulator przepuszcza paliwo do kolektora ssącego, który to z kolei zalewa szósty cylinder.

kosmos2011:
http://hyundaiklub.pl/forum/viewtopic.php?php?p32226

KAROL208:

--- Cytat: "Lukas6751" ---
Jestem właśnie po rozmowie z mechanikiem. Wytłumaczył to tak: regulator przepuszcza paliwo do kolektora ssącego, który to z kolei zalewa szósty cylinder.
--- Koniec cytatu ---

Czy sprawdził że regulator przecieka?
I dlaczego tylko 6 cylinder?

Lukas6751:
Mechanik powiedział, że jest pewny przeciekającego regulatora. Dodał, że przepuszcza paliwo do kolektora ssącego, a 6 cylinder jest tam najbliżej żeby go zalać.
Nie wiem co o tym myśleć, ale na chwilę obecną tak auto jest u niego w warsztacie i czeka na sprowadzoną część. W takim wypadku wolę uczepić się tego regulatora i myśleć, że to to.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej