Nie potrzebny ci zaden fachowiec. Zrob sobie tylko probnik z 2 kabli i zarowki lub woltomierz jesli posiadasz.
Poszukaj w tej wiazce 12v (zwykle kabel czerwony, ma to byc + staly, czyli taki gdzie nic w aucie nie masz wlaczone a on w tym kably jest), mase (prawdopodobnie kabel czarny), pozniej poszukaj kabli od kierunkow (u mnie byly pomaranczowe) pod ten kabel podlaczylem probnik z zarowka i wlaczylem kierunki jesli lampka tobie mruga to znaczy ze masz wlasciwy kabel.
Tak samo z centralnym jesli masz silownik master w drzwiach, podpinasz sie pod kabel (w moim wypadku 2 kable zoltoniebieskie, jeden od zamykania a drugi od otwierania) probnikiem z zaroweczka i sprawdzasz czy na kablu pokazuje sie impuls elektryczny przy otwieraniu lub zamykaniu zamka, jesli te kable znajdziesz podpinasz sie w nie kablami od sterownika odpowiedzialnymi za zamykanie i otwieranie. Gdybys nie mial mastera w drzwiach to musisz kupic i zamontowac co opisalem wyzej.
Jesli bedziesz podlaczal sie do wylacznika drzwi to u mnie to byl cieniutki kabel czarnoczerwony (podepnij sie probnikiem a powinna zapalic sie kontrolka w zegarach, tylko nie zapomnij wcisnac wlacznika w drzwiach lub odlaczyc od niego kostke bo inaczej bedzie sie palic kontrolka caly czas bo przeciez masz drzwi otwarte )
i to chyba tyle