Forum > i40 VF

[i40 VF] i40 - Pierwsze wrażenia.

<< < (27/28) > >>

kisiek:
PDF wywalony a kiero i gałka od zmiany biegów wymieniona na gwarancji w tym roku przy 150 tyś km.Teraz bym kupił na pewno francuza bo ma fap.tak zwany mokry filtr cząstek stałych i na miasto jest dużo lepszy lub jakąś benzynę.

[ Dodano: 2018-11-04, 14:16 ]
Co do materiałów tapicerskich i elektroniki w środku to wszystko na 5+.lakier bardzo cienki i szybko robią się odpryski.Mierzylem na serwisie bo próbowali mi wmówić ze auto po polerce i na nowym tak samo.

kacluk1987:
właśnie też tak myślec zacząłem szukając peugeota 508 sw 2.0hdi automat..
choć i40 to moim zdaniem najładniejsze kombi na rynku.. tylko te problemy z dpf..
a kupując auto z 2015roku nie chciałbym wycinać dpf bo stracę gwarancję a jeźdżę głównie po mieście w uk..
 z nowyc benzyn to tylko mazda 6 została z "normalnym" silnikiem ale znalezienie 2.0+ automat.

kisiek:
Kolega ma C5 2.0 hdi.Głównie jeździ po mieście i żadnych problemów nie ma.Więc FAP na miasto dużo lepszy.Ale po kastracji hultaja już wszystko ok.

kacluk1987:
rozumiem Cię ale zawsze kwestia gwarancji jest:) chcociaż silniki podobne 2.0hdi ma ok 163km 1.7 crdi 141 po liftingu a jeźdżą podobnie.. hd chyba mniej spala w automacie.. chociaż ma zwykły automat gdzie w i40 jest DCT dwusprzęgłowy, czyli pewnie dochodzi dwumas+tarcze sprzęgła

Venom:

--- Cytat: "kisiek" ---Kolega ma C5 2.0 hdi.Głównie jeździ po mieście i żadnych problemów nie ma.Więc FAP na miasto dużo lepszy.Ale po kastracji hultaja już wszystko ok.
--- Koniec cytatu ---

ostatnio przy skalpie niedaleko mojego domu dopadł mnie facet który podjechał C5 2.0 hdi i wypytywał o i40 .facet mówi ze kupił C5  rok temu i nigdy więcej tego nie zrobi .Mói ze non stop awarie a serwis dramat. Nie wiem o  chodziło dokładnie bo czasu  ani potrzeby na gadanie nie  miałem ale koleś żałował że nie kupił i40. ja nei dopytywałem bo miałem trzy francuzy i  nigdy więcej nie kupie kolejnego.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej