Czytałem opis w adwiki. Powiem szczerze-nie wiem czy to na pewno dokładnie taki sam napęd. Rozmawiałem z kilkoma osobami przed zakupem auta żeby dobrze wybrać. Bardzo chciałem mieć Santa Fe z automatem i wtedy odradzano mi to zestawienie. Mechanik pracujący w serwisie ASO Hyundai mówił, że ten napęd łączony z automatem to w razie usterki kłopoty i duże koszty. Takie same opinie usłyszałem w znanej w całej Polsce firmie specjalizującej się w częściach do Koreańczyków. Polecali natomiast model łączony z manualną skrzynią z uwagi na bezawaryjność i świetne działanie w każdych warunkach i to się potwierdziło w użytkowaniu. Pamiętam,że ten znajomy z ASO Hyundai użył określenia, że "stały napęd w automacie wcale nie jest stały, prawdziwy stały będziesz miał w manualu". Czyli według nich napęd w tych autach się różnił :-/ W końcu kupiłem 2.0 CRDI z manualem ale dlatego,że nie udało się znaleźć dobrego i ładnego automatu. Dlatego tak ciekawi mnie ta dyskusja. Powiem jeszcze tyle, że mój samochód bez problemu wyjechał by z każdej sytuacji na filmie. Nie testowałem go na rolkach,ale w wielu sytuacjach w normalnym aktywnym używaniu. Mam duże gospodarstwo rolne zamienione na siedlisko rekreacyjne. Dojazd gruntówką,szutrówką,lasem,koleinami itp. Na wiosnę w rozmokniętej ziemi jak budyń lub błocie 20cm bez problemu, w lecie pod górkę o dużym nachyleniu po mokrej trawie bez problemu. W zimie raz jechałem w śniegu który miał 30-40 cm, podłoże szutrowe i jechał....w każdych warunkach. Trawersowałem płytkie rowy, bawiłem się fajnymi wykrzyżami mimo,że to nie terenówka :mrgreen: To genialne auto, które z dobrymi oponami i nie mówię o ATR potrafi naprawdę wiele o ile ma LSD :mrgreen: