Forum > Santa Fe SM

[Santa Fe SM] Jaki napęd 4x4?

<< < (10/19) > >>

martinez98:

--- Cytat: "uherce1" ---Hmm na kierownicy mam tylko 2 po lewej i prawej guziki ale to tempomat, co do lampki nic takiego nie zapala sie bylem pod autem tak jak pisalem przod zaczyna sie krecic po chwili tylne prawe zaczyna sie krecic a lewe stoi w miejscu
--- Koniec cytatu ---

Wydaje mi się, że aż tak niezrozumiale nie opisałem co i jak. Obok kierownicy - to nie na niej. Przeczytaj jeszcze raz co pisałem. Kolega wyżej podał też link do tematu z opisem.

uherce1:
Po lewej stronie od kierownicy mam tylko pokrętło od rozjaśniania zegarów oraz diodę autoalarmu

[ Dodano: 2015-04-09, 19:05 ]
VIN : kmhsc81dp4u709708

vanhelsing:
Tak jak wspomniał kolega martinez98-proponuję zajrzeć do tylnego mostu. Tam może być przyczyna, ewentualnie dyferencjał ale bardziej obstawiam tylny.

martinez98:

--- Cytat: "uherce1" ---Po lewej stronie od kierownicy mam tylko pokrętło od rozjaśniania zegarów oraz diodę autoalarmu

[ Dodano: 2015-04-09, 19:05 ]
VIN : kmhsc81dp4u709708
--- Koniec cytatu ---

W tej sytuacji:
Albo jest problem z TCS ale to najmniej mi pasuje
Albo problem w moście
Albo ktoś grzebał i masz skrzynkę rozdzielczą z elektromagnesem, a powinieneś mieć stały napęd na 4 koła (tam gdzie zaczyna się wał byłoby to widać więc łatwo sprawdzić i szybko wykluczyć tą opcję. Tu http://www.hyundaiklub.pl/forum/viewtopic.php?p=46365#46365 w poście #10 jest opis
Ale IMHO wał nie kręciłby się.
Może jeszcze półosie/przeguby tylne.

uherce1:
Witam serdecznie na wstępie kilka informacji o samochodzie

Santa Fe 2004r  
Skrzynia Automat 4biegi
2.0CRDI
Brak przycisku w środku od napędu


Sprawa wygląda następująco

Po podniesieniu samochodu przez podnośnik kierowca delikatnie gazuje przednie koła zaczynają się kręcić most zaczyna się bardzo wolno obracać co przekłada się na to że prawe tylne koło zaczyna się wolno kręcić po czym lewe tylne też,  most pracuje nie równomiernie nie kreci sie cały czas brakuje mu zupełnie mocy mechanik bez problemu jest wstanie reką zatrzymać tylne koła. w tym momęcie zapała się lampka ABS ale to zapenw normalne.

Co może być przyczyną braku mocy w moście?

Wydaje mi się że to raczej nie wina samego mostu czy dyferencjału chyba gdyby był uszkodzony to by się nie obracał czyż nie?

wygląda tak jak by ta skrzynka ( skrzynka rozdzielcza) nie dawała mocy czy to możliwe że ten element uszkodził się i samochód (trybami) nie daje poprawnej mocy na tył?

Czy ktoś ma jakiś pomysł??

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej