No i pojawiły się nowe, dość nieoczekiwane fakty. Gdy odpiąłem na kilka minut akumulator i podłączyłem go ponownie, po przekręceniu kluczyka do pozycji ON odezwała sie pompa paliwa ( nie nastąpiło to po pierwszym przekręceniu kluczyka lecz po drugim ). Kilkakrotnie włączałem zapłon i za każdym razem pompa działała. I było tak aż do 5-6 razu, kiedy to po ponownym przekręceniu kluczyka w pozycję ON pompa już milczała...Kolejne próby nie przynosiły żadnego efektu. Dopiero ponowne odłączenie i podłączenie akumulatora poskutkowało. Za każdym razem sytuacja się powtarzała: W pozycji ON pompa nie działała po pierwszym razie, a później aż do 5-6 razu działa i cisza...Aha, gdy pompa paliwa dostawała zasilanie, od razu sprawdzałem zasilanie przychodzące do cewki zapłonowej, no i za każdym razem było to samo, czyli brak minusa na kablu. Reasumując, gdyby to była wina immobilizera to nie zadziałałby nawet rozrusznik, a ten kręci. Więc gdzie leży rozwiązanie tego problemu? Mnie już zaczyna brakować pomysłów a czas leci nieubłaganie...Co proponujecie??
dopisano: No i jeszcze jedno pytanie: za co jest odpowiedzialny Ignition lock switch ? Kolega E-GEN pytał mnie gdzie on się znajduje, ale niestety nie mam pojęcia.
[ Komentarz dodany przez: Jarek: 2008-06-15, 09:52 ]
Scalenie postów
Nie pisz co 5 minut kolejnego posta, do tego służy przycisk edytuj