Forum > Matrix / ix20

[ix20] Dla osób, które mają problem z Hyundaiem

<< < (16/19) > >>

cosmo:

--- Cytat: "kontakt.serwis" ---Szanowni Państwo

W sprawie reklamacji, prosimy o przesyłanie reklamacji w formie pisemnej (listem poleconym) na adres:
Hyundai Motor Poland
Ul.Wołoska 22
02-675 Warszawa
lub
prosimy o przesłanie wiadomości email na adres :kontakt.serwis@hyundai.pl  

Jest to bezpośredni kontakt do działu reklamacji.
Pod tym adresem możecie Państwo również zgłoszać swoje uwagi, co do jakości obsługi w serwisach Hyundai.
--- Koniec cytatu ---


I mamy kolejny przykład zlewania klientów przez Hyundai Motor Poland.
Skoro kilkukrotne wizyty w kolejnych ASO nie dawały żadnego rezultatu wysłałem emaila zgodnie z powyższym postem - niestety do dziś brak odpowiedzi.
Hyundai w naszym kraju powinien zrobić porządne czystki wśród swoich pracowników, bo taka ignorancja daje świadectwo marki rodem z bazaru.

lukasz.zst:
nigdy nie dostaniesz odpowiedzi , jak wyślesz list to odpowiedz dostaniesz po 2-3 miesiącach

cosmo:
to tylko świadczy o ludziach tam zatrudnionych. Nasze sądy dopuszczają już dowody z emaili. Nie trzeba zatem mieć dowodów papierowych. Niestety to kolejny dowód o konieczności przeprowadzenia głębokiej reformy zmiany podejścia do klienta (widocznie działy PR i marketingu opierają się na absolwentach lat 90-tych, gdzie klienta traktowało się jakby nie istniał).
Nawet w ASO usłyszałem, ze Hyundai pretenduje do marki premium, ale dopóki nie zmieni podejścia do klienta to nie wyskoczy ponad "low budget".

ph71:
Może za dużo aut udało się koncernowi Hyundai-Kia sprzedać w ostatnim czasie, w szczególności dla policji i urośli w piórka? Koncern przebojem wdarł się na listy sprzedaży w całej Europie (i w Polsce). Tyle tylko, że w Europie nauczono się już dbać o klienta, aby został ponownie ich klientem.
Choć i u nas powoli, bo powoli ale to się zmienia na lepsze. Najszybciej w ASO - bo muszą wyżyć z tego co robią a najpóźniej albo wcale na samej górze... bo dla tych stroną są duże podmioty na rynku a nie szeregowy klient, którego mają... wiadomo gdzie.

lukasz.zst:
Mam wymienione kolejny raz amortyzatory przednie i tyknie, co zważyłem inaczej są zamontowane  i nie są to Hyundaia tylko Monroe .
Lepiej pokonują nie równości.
Trzeci raz będzie wymieniany fotel kierowcy , to samo co zawsze łuszcząca się pianka. Nie wiem jak te auto przetrwa 5 lat

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej