Forum > Lantra / Elantra

[Elantra XD] Elantra 2.0 CRDI - Problem z odpaleniem :(

<< < (2/6) > >>

Złośnik:
Nawet jeśli to trzeba szukać przyczyny - taki bezpiecznik bez wyraźnej zwory nie pada sam niestety !!!
Kolega Tomek27 jakiś czas temu pisał, że też padł mu duży bezpiecznik bodajże od świateł i to z przodu i z tyłu. Winna była przetarta wiązka kabli i zrobiła się zwora.

lukaszl86ldz:
Złośnik,  i tego się właśnie obawiam co ciekawsze pali się dziwna kontrolka na desce , której nigdzie nie mogę znaleźć , przypomina kontrolkę rezerwy ale to nie ona , wygląda jak tel komórkowy z dwoma krótkimi drucikami . Ściągnąłem instrukcje w pdf po ang i też takiej tam nie ma  (kontrolka świeci na żółto i jest pod wskaźnikiem poziomu paliwa)  :roll:

valdi:
Ta kontrolka chyba oznacza, że masz problem z filtrem paliwa.

michi:
Ta kontrolka jest od czujnika paliwa, z tego co kojarzę.
Jeśli świeci się cały czas to filtr paliwa wyjmij/ wymień i wylej wodę jaka się tam zebrała.

Mnie chyba czeka wymiana całej instalacji bo czasem gubią mi się długie światła. Się kupuje na szybko to się potem płaci za błędy ;/


Mam jeszcze 4 pytanka może będziecie wiedzieli.
1.W CRDi była dwu masa ?(jeśli tak to jakie koszty wymiany) (coś mi okrutnie stuka i po wduszeniu sprzęgła ucicha więc obstawiam że czas wymienić jak i dać skrzynię do wyregulowania ;/)

2. Czy spotkał się ktoś z Was z sytuacją że komputer przestawiony na opcję pokazywania spalania dochodzi do poziomu 5./5.4 i stoi w miejscu ? Tylko przy przyciśnięciu na autostradzie skoczył mi na 6.4 po dłuższym kawałku  ? To chyba nie jest normalne zachowanie ?

3.Czy w elantrze wtryski  po wymianie trzeba kodować czy nie  ?

4.Ostatnie pytanie mocno oftopowe czy ktoś z Was wie może ile kosztuje mniej więcej chip do elantry ?

shooter3:

--- Cytat: "michi" ---Dodam, że auto nie straciło mocy bo jak się wciśnie to jedzie.
Podczas odpalania na ciepłym aucie słychać że to nie jest to i jednak się trochę męczy. Przed wystąpieniem problemu auto po zgaśnięciu kontrolki od świec zapalało od strzału, bez problemów bez męczenia się ;/
--- Koniec cytatu ---


Miałem coś podobnego ale w VW Polo, na zimno nie odpalał, a na ciepło się męczył, okazało się, że zawiodły świece, a wszystkie czujniki nie dawały nic po sobie poznać.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej