Forum > S-Coupe / Coupe / Veloster
[Scoupe GT] Regulator doładowania
Cibor:
Wszystko zbędne lub nie pasujące....
dzako:
no jesli o te 400KM chodzi to moze przesadziłem ale o tylko taka ciekawostka :D
a co do hondy to przecież scoupe nie rózni sie zbytnio od hondy , moze jest lżejszy i ma inny silnik ale przecież wszytko da sie dopasować :D
w scoupe 180 Km to juz pewnie zabawka nie dla młodego kierowcy jak ja :) więc jesli ktoś ma ochote pokombinować to najpierw powinien pomyśleć czy jest na coś takiego gotów :)
Cibor:
i czy jest gotów wydać ponad 10.000 zł!!
Alfik1986:
Przeszkodzę w wątku, dziś zakupiłem wskaźnik doładowania firmy auto gauge i mam pytanie a mianowicie przy maksymalnym doładowaniu czyli przy zamkniętym "westgate" wskaźnik pokazuje mi 1,4Bar... przy 3 500rpm, ile tak naprawdę mam wysterować turbo by było ok bo podczas jazdy na pełnym gazie zapala się czasem check engine i szarpie autem zazwyczaj dzieje się to na 4 biegu na niższych jest ok. z góry dzięki (MBC juz zamontowany wiec czekam na info)
Cibor:
Alfik1986, Ile ty mu pompujesz?? Podkręciłeś Turbo na 1,4 bara?? :O :O
Szarpie bo Ci wtryski i pompa nie wystarczają!! Zakładając że masz sprawny wskaźnik to żeś oszalał!! Ile KM przejechałeś już na takim doładowaniu?? Nagraj filmik i pokarz że masz takie doładowanie bo aż nie wierzę!! G4EKT bez grzebania wytrzymał takie ciśnienie?? Nie odczuwasz że turbo Ci tak jakby późno łapało/ pompowało max??
Na tych wtryskach, bez strojenia, bez remontu MAX to 0,7 !! P***E*D****Z SILNIK!!
Alfik1986, Sorry ale chyba ściemniasz z tym ciśnieniem!!
Masz tu filmik do poprawnie działającego turbo PEAK jest przy 0,6 BARA
Nawigacja
[#] Następna strona