Forum > S-Coupe / Coupe / Veloster

[Scoupe GT] Regulator doładowania

<< < (9/13) > >>

harabin:
S-coupe ma spokojnie zapas do 0,8Bar i bez żadnych problemów powinno na nim chodzić. Może rzeczywiście coś z pompką lub regulatorem ciśnienia paliwa- podjedź do jakiegoś warsztatu niech ci zmierzą, na listwie wtryskowej masz specjalną końcówkę do podłączenia urządzenia.

Donman ustawiał na ponad 1Bar i jeszcze to chodziło, ale to inna bajka bo on jeździł i się ścigał na LPG :D

Przy ciśnieniu ok 1Bar należało by właśnie zmienic wtryski które idealnie pasują od Fiata Coupe ale wtedy właśnie i pompę paliwa na taką która im podoła.

Nie słyszałem o wtryskiwaczach o zmiennym ciśnieniu wtrysku <rotfl> chyba że comon rail <ok>

P.S.

Zwiększając ilość tlenu automatycznie zwiększamy dawkę paliwa, za to zadanie odpowiedzialny jest przepływomierz, jego też należałoby sprawdzić, ale chyba już to sprawdzałeś jeśli dobrze pamiętam. Więc tak jak kolega wyżej napisał pompka może już się kończy i należało by te ciśnienie sprawdzic.

norton91:

--- Cytuj ---Wtryskiwacze nie sa w stanie podac odpowiedniej porcji paliwa na wysokich obrotach bo nie nadążają z powodu zbyt cienkich dysz;
--- Koniec cytatu ---


Z tego co gdzies wyczytałe to wtryski wydołaja do 140hp bez problemu.


--- Cytuj --- pompa paliwa nie jest w stanie wytworzyć odpowiedniego ciśnienia, aby wtryskiwacz pod większym ciśnieniem mógł wtrysnąć większa porcję paliwa.
--- Koniec cytatu ---


Za dobór cisnienia we wtryskiwaczach odpowiedzialny jest regulator cisnienia paliwa a nie pompka. Pompka dostarcza paliwo pod wiekszym cisnieniem niz powinno byc i nadmiar tego paliwa odsyła regulator spowrotem do baku.


--- Cytuj ---Może to nie problem zatartej pompy paliwa tylko jej wydajności, która może okazać się za mała po zwiększeniu ciśnienia doładowania, a do tej pory wystarczała pracując już na granicy swojej wydajności
--- Koniec cytatu ---


Pompka jest przytarta napewno poniwaz jak odłaczyłem MBC to po jakims czasie znowu zaczał przerywac i teraz jak zmniejszyłem cisnienie do 0,25Bar to chodzi prawie bez zarzutów.


--- Cytuj ---ścigał na LPG
--- Koniec cytatu ---


Dobre :D

harabin:

--- Cytat: "norton91" ---
Cytat:
ścigał na LPG


Dobre :D
--- Koniec cytatu ---


Poczytaj to:

http://motonews.pl/forum/?op=fvt&t=125951&c=89&f=7&orderby=asc&start=0

Jeszcze cytatem zapodam:

--- Kod: ---Tutaj może cię zaskoczę ale mój Hultaj jeździ i ściga się tylko na gazie a wałki i reszta to seria
--- Koniec kodu ---

dzako:
Witam , jak zwykle z nudów przeglądałem allegro i mam kilka fajnych zabawek :D co wy na to:D
pierwszy bajer :D
http://www.allegro.pl/item717281852_zbiorniczek_odmy_oil_gas_catch_tank_08cnr_promocja.html

czy ta droga zabawka moze pasować do scoupe ?????
http://www.allegro.pl/item720079571_zestaw_turbo_do_silnikow_d_serii_honda.html

http://www.allegro.pl/item725946658_regulator_cisnienia_paliwa_od_estd.html

taki bajer :D
http://www.allegro.pl/item728443784_nowy_turbo_kit_do_audi_tt_golf_seat_ibiza_400km.html

http://www.allegro.pl/item728443795_nowy_uniwersalny_turbo_kit_400km.html

http://www.allegro.pl/item704861031_vw_audi_1_8_tb_k03_k04_180_km_turbo_tuning.html

moze trochę nie na temat ale piszcie co o tym sądzicie

harabin:
Tu ludzie sie boją wstawić T17 a ty Turbo kity do 400Km z T3 polecasz :D

Zestaw do hondy jest do hondy jak nazwa wskazuje :D

Zbiorniczek odmy, na co?- na wygląd i dodatkową wagę, w s-coupe masz świetny zawór PCV, który jak jest dobry nie zabiera żadnych kócyków :D

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej