Forum > S-Coupe / Coupe / Veloster

[Scoupe GT] Regulator doładowania

<< < (8/13) > >>

harabin:

--- Cytat: "Cendra" ---
--- Cytat: "harabin" ---mniej niezawodny.
--- Koniec cytatu ---
chyba mniej zawodny :> harabin, nie pij tyle :P
--- Koniec cytatu ---


Na zmęczonego po pracy siadam do kompa i takie są efekty. Nie wykluczone że <piwo> też było :D trzeba to poprawić bo w oczy razi ---> edit. W sumie popatrzcie że każdy mój post jest praktycznie edytowany bo jak to na wyspanego przeczytam to można się czasem nieźle pośmiać.

jagucio:

--- Cytat: "harabin" ---No to możesz bez większych problemów wsadzić silnik z ECLIPSE :o :D
--- Koniec cytatu ---

Hehe, to już coś... A problemy z łapami pod silnik i skrzynie??? Ktoś już to robił??? Bo z tego co widzę to do Ponego by podeszła pod maskę nawet V6 z Omegi, ale bez większych przeróbek nie będzie jeździć... A chciałbym mieć coś w stylu PLUG&PLAY (czyli wyjmuje stary, wsadzam nowy i jazda)...

harabin:

--- Cytat: "Tigersoft" ---ja jutro turbo wysyłam do regeneracji, gadałem z gościem, ma mi zamontować o ile się da większe koło kompresji i będzie oryginalna mocniej dmuchała :) więc będę miał nawet samo turbo stuningowane. kolejny w planach będzie blovik a jak doczytam dokłądniej to może i MBC :)

silnik mam po kapitalce więc mogę śmiało dodać mu koników :)
--- Koniec cytatu ---


Odnośnie tego postu i budowy hybrydy T17 przez tigersoft'a:


To fragment postu ze starego forum:

Trochę źle mnie zrozumiałeś, ale nic dziwnego trochę źle to wytłumaczyłem. Te 145hp które było uzyskane, przynajmniej w białym Hyundaiu z Kielc było uzyskane na przobionej turbinie ale na doładowaniu 0.75Bar, a nie 1.0Bar, Ono miało ok 110hp - 114hp na 0.4Bar(bo i tyle wskazywało bez ustawienia ciśnienia doładowania ręcznie). Intercooler był akurat wyliczony przez mojego kumpla, więc też nie był dziełem przypadku, tylko ten wcześniejszy od Forda Mondeo był. I tak przy niewielkim nakładzie te 140 - 150hp jest możliwe w tym aucie. Co do T2 to pamiętaj, że SCoupe ma przykręcanie na 4 śruby, już wolałbym GT17 od Lublina II, ma większy wlot w ślimaku ssącym, większy wirnik i większy wydech, a mocowanie, uszczelka jest identyko jak w SCoupe, tylko częśc wydechowa wymagałaby zmiany kołnierza od rury wydechowej. Pozdr.

Turbo kosztuje:

http://moto.allegro.pl/item646934670_turbosprezarka_nowa_lublin_ii_iii.html

http://moto.allegro.pl/item632340484_turbosprezarka_lublin_2_4_92km.html


http://moto.allegro.pl/item638926574_turbosprezarka_daewoo_lublin.html


Wiem że tigersoft już swoją zregenerował ale być może innym się to przyda, wystarczy tylko przespawać kruciec od lublina i mamy oryginalne T17 w S-coupe

norton91:
Orientuje sie ktos moze czy jak sie zwieksza cisnienie doładowania to trzeba zwiekszyc cisnienie paliwa?? Ja jak zwiekszałem u siebie cisnienie doładowania do 0,6 to mi zaczynał przerywac silnik przy wkrecaniu na obroty, a na 0,7 to była juz masakra... wogole nie jechał... moze mam przytarta pompke paliwa??? albo cos z listwa wtryskowa???

IgoReCzeK:
Witam. Domyślam się, że zwiększyłeś ciśnienie doładowania by zwiększyć moc silnika. Moc silnika nie zwiększy tylko z powodu zwiększenia ilości tlenu ( bardziej sprężonego powietrza ) w komorze spalania, potrzebna jest większa porcja paliwa i teraz jest problem, bo:
1. wtryskiwacze nie są w stanie podać odpowiedniej porcji paliwa na wysokich obrotach bo nie nadążają z powodu zbyt cienkich dysz;
2. pompa paliwa nie jest w stanie wytworzyć odpowiedniego ciśnienia, aby wtryskiwacz pod większym ciśnieniem mógł wtrysnąć większa porcję paliwa.
Efekt jest taki, że dochodzi do zaburzenia proporcji powietrze-paliwo na rzecz większej ilości powietrza i silnik zaczyna się dusić. Przy doborze wtryskiwaczy istotne jest też dobranie ich w taki sposób by nie przesadzić w druga stronę, bo silnik będzie zalewany paliwem i efekt jego pracy będzie podobny. W praktyce przy pewnych zakresach dobór powietrza i paliwa przelicza ECU, ale jeśli wyjdziesz poza jego możliwości obliczeniowe, to zaczynają się problemy o których wspomniałeś. To tyle ode mnie, resztę dopowiedzą koledzy praktycy. Pozdrawiam Igor.
P.S.
Może to nie problem zatartej pompy paliwa tylko jej wydajności, która może okazać się za mała po zwiększeniu ciśnienia doładowania, a do tej pory wystarczała pracując już na granicy swojej wydajności - stan pompy paliwa na pewno do sprawdzenia. ;-)

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej