Forum > Zakup Hyundaia
Kupno - TUCSON JM
Arni71:
Ja również sobie chwalę Tucsona, silnik może może nie jest jakimś tam "potworem" ale raczej nigdy nie miałem samochodu z jakimś super silnikiem i nie mam odniesienia (no może Astra F kombi z silnikiem 1.8l 125KM ale wtedy przesiadłem się z Tico - cokolwiek by to wtedy było, to byłby "potwór")
Jak dla mnie i mojego stylu jazdy - wystarczy, i nie ma to znaczenia czy jadę na gazie czy na benzynie, na dobrej i dobrze ustawionej instalacji, nie ma różnicy a zbiornik do którego wchodzi 60l gazu zamiast koła zapasowego wystarcza na 440-470km, w cyklu mieszanym.
Jedynie co mnie dobiło, bolączka ostatnich roczników w tej wersji silnikowej - skrzynia biegów- V bieg- opisywany jest ten problem i u mnie niestety się potwierdził.
Pomijając koszty, jak wspomnieli przedmówcy, problem jest ze znalezieniem dobrego fachowca który podejmie się naprawy.
Może ta usterka nie występuje we wszystkich sztukach tego modelu ale podczas kupna, dobrze jest pojeździć, gdzieś w tunelach, pomiędzy ścianami budynków, żeby dobrze słyszeć wszelkie odgłosy dochodzące od strony silnika i skrzyni. Jak tylko będzie słychać na 1 i 2 biegu metaliczne klekotania, albo dać sobie spokój albo od razu negocjować cenę - min 3 tyś mniej
MnichMaciej:
Cześć, jestem właśnie w drodze do tego typa:
:arrow: Tucson - Radom
Na co powinienem zwrócić szczególną uwagę? Są jakieś punkty dyskwalifikujące JMa przed zakupem i spokojną eksploatacją minimum 5 lat?
Borsuklesus:
Witajcie.
Wiem,że pewnie jest tu 20 takich tematów, ale po pierwsze mam ograniczony czas neta - po drugie obowiązki nie pozwalają mi na wertowanie godzin tekstu.
Sprawa ma się tak. Pisałem już. W grę wchodzi tylko 140 KM 2.0 benzyna.
1. Tucson. Niemiecki. 2.0 benzyna. KLIMA MANUALNA. 2009 rok. 150 000 km, - ok. 25 000 zł
2. Tucson. Belgia. 2.0 bnzyna. KLIMA manualna. 2009 ROK. 132 000 km, - ok. 24 000 zł
3. Tucson. Niemcy. 2.0. benzyna. KLIMA AUTOMAT. 2006 rok. 196 000 km ok. 20 000 zł
3. Tucson. Niemcy. 2.0. benzyna. KLIMA MANUAL. 2007 rok. 180 000 km ok. 18 000
Proszę nie sugerować się ceną. Opłaca się wybrać MŁODSZE 10 LETNIE modele, z niskim przebiegiem, kosztem AUTOMATYCZNEJ KLIMY czy brać 3 lata starsze z pełną automatyką ?
Czy model 2009 to ten po lifcie ? Nie ma już plastików na drzwiach tylko i wyłącznie lakier ? Co lepsze ?
Miałem już Tucsona, w dieslu, automacie z climatroniciem - Palił mi 13 litrów, climatronic nie działał zawsze, klima po 100 km się wyłączała, DLATEGO ZASTANAWIAM SIĘ, CZY MNIEJ ELEKTRONIKI W TYM temacie znaczy lepiej ?
Druga sprawa to to, że Hyunsdai od razu idzie pod gaz - może ten mi sie lepiej uda, niż diesel z automat. skrzynia biegow.
Doradzicie ?
POZDRAWIAM
robaszek127:
A te niskie przebiegi to prawdziwe czy wszystkie sprowadzone z Zachodu przez wspaniałych handlarzy mających zawsze perełki?
Wiadomo golas ma mało elektroniki ale kupować auto za 25tys z manualną klimą czy korbkami w drzwiach to chyba nie te czasy.
Ja bym szukał modelu ładnie utrzymanego i dokładnie sprowadzonego przed zakupem.
seboc:
Moj Tucson kupiony w Polsce w 2008 zostal w 2017 sprzedany w Niemczech.
Mial przebieg 156 tys.
Od czasu wyprowadzki za granice sluzyl jako samochod urlopowo-weekendowy. Nie ma wiec co negowac stanu licznika generalnie. Wiele osob, jak ja, do pracy 40km jezdzi pociagiem, bo taniej i szybciej niz autem.
Sprzedalem, bo utrzymywanie 9-letniego auta zaczelo kosztowac coraz wiecej, wymiana jakichs dupereli, drogie ubezpieczenie itd.
Nawigacja
[#] Następna strona