Nie demontowałem w Getz-ie ale takie same tylko że większa są w i30. Najpierw odkręcasz nakrętkę od piasty w kole. Jeśli masz stalowe felgi to odkręć nakrętki ściągnij kołpak nie ściągaj koła. Przyłap koło na dwie nakrętki opuść na podłogę warsztatu/podjazdu ect i odkręć nakrętkę mocującą przegub zewnętrzny od piasty. Podnieś auto, ZABEZPIECZ przez niekontrolowanym upadkiem. Odkręć wahacz dolny od kolumny mcphersona oraz drążek kierowniczy. Odciągnij na zewnątrz całą kolumną mcphersona i wysuń przegub zewnętrzny z piasty. Następnie między skrzynię biegów a pół oś wsuń jakiś długi gruby śrubokręt/łyżkę i zdecydowanym szybkim ruchem podważ. Trzeba użyć trochę siły. I pół oś zdemontowana. :-) W rodzinie VW ją śruby a w Hyundaiu pierścień zabezpieczający na końcu pół osi który wchodzi w specjalne zagłębienie "gdzieś" w skrzyni biegów.