Sam wymieniałem. Fakt od spodu jest ciężej ale jest na to sposób:
Po 1: Pamiętaj że od spodu aby odkręcić musisz działając kluczem od góry auta - kręcić kluczem w prawo - czyli od kielicha - w stronę silnika i w stronę grodzi.
Po 2: Nie kręć na sucho tylko użyj przynajmniej WD40 lub innego preparatu penetrującego
Po 3: Zaopatrz się w porządny klucz płaski - porządny czyli nie za 2 złote w Castoramie tylko porządny płaski Proxxon'a, Neo, Stanley'a lub innej firmy. Tam jest bodajże M14.
Klucz najlepiej aby miał wypustki blokujące nakrętkę które nie pozwalają jej objechać i był markowy żeby przy podanej sile szczęki klucza nie odginały się i nakrętka żeby się nei objechała.
Ja używałem płasko-oczkowy STANLEY 87-074-1:

Nie ma tam dużo miejsca ale jeśli się uda i robisz sam i porządnie to warto spróbować też kluczem hakowym:

Tym powinno się udać na bank. Ale to wszystko głównie zanim zaczniesz używać tanich narzędzi którymi tylko objedziesz nakrętkę i wtedy przyjdzie tylko wymieniać cały przewód paliwowy
