Forum > Lantra

[Lantra J2] Falowanie obrotów na LPG, spadek mocy na PB.

<< < (3/3)

tomek27:
Michał, a ciśnienie sprężania sprawdzałeś?

Micha?:
Nie mam/wiem jak. Do czego ono służy?

tomek27:

--- Cytat: "Michał" ---Do czego ono służy?
--- Koniec cytatu ---


Służy do tego by wiedzieć w jakim stanie masz silnik a w konkretnym przypadku czy masz szczelna komorę sprężania. Możliwe, że masz np. wypalony zawór i objawy właśnie takie jak u Ciebie.

Micha?:
Przez awarię kompa nie mogłem odpisywać( piorun walnął w mój blok, instalacja elektryczna się zaświeciła ale o dziwo wszystkie sprzęty podłączone do gniazdka przeżyły, jednak przez kabel od neta przeszedł prąd i mi sieciówkę na MOBO zjarało tak że płyta już się nie nadaje do użytku).

Tak, kręciłem we właściwą stronę. Jak będę miał więcej czasu to wykręcę więcej rzeczy przy filtrze żeby mieć lepszy dostęp i użyję jakiejś przedłużki.

Witam po dłuższym czasie.

Rozwiązanie sprawy było banalne. Biorę klucz 14 i przytrzymuję nakrętkę co jest na metalowym wężyku z paliwa, biorę klucz 19 i zakładam na filtr paliwa tak aby oba klucze miały między sobą niewielki kąt aby szło ścisnąć w jednej ręce, poszło bez problemu.
Przy okazji wykręciłem i przeczyściłem wtryski paliwa, też aby zamontować trzeba sposobu bo próbowałem na chama i nie szło. Po zrobieniu obu rzeczy nie było otwartego ognia co jest rzeczą wskazaną aczkolwiek problem nie ustał czyli na 99% pompa paliwa.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej