Zgadza sie. Ostatnio kolega z pracy kupil rav4 benzyne z wlotem powietrza na masce... Troche go zaniepokoilo jak mu powiedzialem ze rav4 turbo z intercoolerem w benzynie to chyba nie bylo Po 2tyg znalazl jele.. co go odkupil. Nawet nie trzeba jechac do serwisu, mysle ze po podaniu nr. Vin przez telefon powiedza jaki to model. Polecam serwis obok mnie Gajewski-Jaworski.
Swoja droga dobrze bylo by zrobic jakis spot i porownac nasze sf. Bo informacji w necie o nich jak na lekarstwo. Do konca nie wiadomo jak sie szuka w necie czy mamy centralny mechanizm roznicowy czy sprzeglo wiskotyczne , jak wyglada sprawa po lifcie z tym napedem. Na allegro jak chcesz kupic uzywane sprzeglo miedzyosiowe to nie znajdziesz bo handlarze opisuja je jako... reduktor :shock:
Tylko podejrzewam ze zaden z nas , jak ja, nie zaglada do tematu "zloty i spoty" no bo po co sie spotykac z wlascicielem getza lub accenta w galerii handlowej. Nie chcac nikogo obrazac, a bron boze sie wywyzszac, to te samochody maja ze soba wspolny tylko znaczek.( no moze i silnik) A tym bardziej inne jest przeznaczenie. Spot dla sf widze raczej na jakis gorkach niz na parkingu pod sklepem. Pisze tu bo na starym forum bylo juz to poruszane. Jak ktos wyrazi chec to albo ja , albo ktos niech zalozy temat o zlocie/spocie i tylko prosba aby tam zajrzec.
P.S. w okolicach warszawy to mam kilka fajnych miejsc do zabawy :mrgreen:
Samochód ze sprawnym napędem (i LSD w tylnym moście) w warunkach słabej przyczepności wręcz wypycha się tyłem - najlepiej czuć to na śliskiej nawierzchni (zimą np.) - dodanie gazu nie powoduje żadnego uślizgu kół - a tył wyraźnie pcha auto do przodu.
No ja w swoim poprzednim majac stary staly naped 4x4 ( nie doszedlem czy z lsd , bo zalozylem temat na starym forum ale chyba poza Toba nikt nie odpisal, o ile dobrze pamietam ) mialem wrazenie ze najpierw bierze przod , z delikatnym uslizgiem, a potem tyl. Ale mysle ze tu moze byc przyczyna takiego zachowania roznica w mocy (193 vs 113)