Forum > i30 PD

pulsujące oświetlenie kabiny i bagażnika

<< < (5/6) > >>

XT1097:
SOC czyli state of charge to zaledwie 54 pct czyli po prostu jest rozładowany. Prąd rozruchowy też d..
 nie urywa ale jak odpala to no problem. A to rozładowanie z czego wynika? Stal przez tydzień albo słuchałeś głośno muzy na postoju? Po dłuższej jeździe powinien dojść w okolice SOC 85-90 procent bo tak typowo doładowują "inteligentne " kontrolery ładowania. A ile lat ma ten akumulator?

mercator2020:
Samochód przed pomiarem stał w garażu 6 dni, wieczór przed pomiarem miałem sesje filmowa, celem uchwycenia przygasania oprzygasania oświetlenia wnetrza. Zresztą generalnie nie nagrało się prawie nic. W tym czasie silnik pracował na niskich i średnich obrotach łącznie 30 minut plus 0'5 km dojazdu do miejsca nagrywania filmu i powrót do garażu.
Kolejnego dnia przejazd na stację ASO 5 KM,  test akumulatora. 
Przypomnę tylko istota wątku jest przygasanie oświetlenie, sprawa z akumulatorem być może przyczynia się będę go ładował.
Nadmieniam kuzyn znający sprawę podchodzący sceptycznie do naprawy przygasania oświetlenia, potwierdził fakt migania kiedy osobiście zobaczył sposób działania.

mercator2020:

--- Cytat: XT1097 w 06 Kwiecień 2025, 16:53:51 ---A ile lat ma ten akumulator?
--- Koniec cytatu ---
Aku tak jak samochód ma prawie 5 lat  ( bez miesiąca) głównie jazda po mieście zwykle 5 do 10 km i postój. co dwa miesiące  trasa ,200 km,  raz do roku trasa 1200. Auto garazowane. Po 2 latach starałem nie używać się sytemu strat stop.

mercator2020:

--- Cytat: mercator2020 w 06 Kwiecień 2025, 19:22:14 ---Aku tak jak samochód ma prawie 5 lat

--- Koniec cytatu ---
Przebieg 56 tys km

XT1097:
Szczerze, ja bym to olał

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej