Forum > i30 FD
Szarpanie, gaśnięcie i ogólnie duży problem z samochodem.
robaszek127:
Ludzie wierzą, że mechanik to na wszystkim się zna i naprawia w mig. A większość nawet się nie przyzna, że nie ma pojęcia co nie działa i wymienia części na pałę ale oczywiście ta nauka jest na koszt klienta ;D Sam widziałem fuszerki jakie odstawiają więc wolę samemu pogrzebać i coś się nauczyć.
malerikula:
Jeden drugiego w tym temacie warty. Teorie niesamowite.
XT1097:
Czekamy więc w napięciu.
malerikula:
--- Cytat: XT1097 w 26 Listopad 2024, 17:17:35 ---Czekamy więc w napięciu.
--- Koniec cytatu ---
Bez komentarza
Z tematu jasno wynika jak obnażyliście się.
Proszę nie mierzyć swoją miarą, i uszanować każdy zawód, w tym przypadku mechanik.
W każdym mieście w Polsce jest dane aso w marce. Proszę zapłacić np za diagnostykę w aso, a będzie rozwiązany problem, i wskazana dokładnie usterka danego elementu, i to wszystko na poziomie oem.
Ale trzeba zapłacić!!!
Żeby nie było, mechanik z aso ma ten sam dyplom co mechanik pracujący, w serwisie niezależnym, to reguluje derektywa gvo.
Problem jest w tym że usługi w stodole bez sprzętu, wiedzy, nie można nazwać usługami mechanicznymi.
Tu wypowiadacie się na temat mechaników jako ludzi co kompletnie nie wiedzą co robią. Nie mając o tym pojęcia.
Polska to nie kuba.
Można wykupić dostęp do hyundai, kia, spełniając ich warunki, są mało rygorystyczne względem innych marek.
Np kia wymaga założenia firmy i jest dostęp do informacji oem.
Do tego kupno urządzenia np Zenith Z7 z firmy GIT która dostarcza urządzenia do aso wszystkich rynków typu: USA, Korea, Eu.
Wtedy będzie pełny dostęp, tak jak w aso. Tylko jedno, to kosztuje.
Np Oscyloscop w G-scan2 może wygenerować, lub zmierzyć każdy czujnik, podzespół w marce hyundai, kia. Nie trzeba nic wymieniać na ślepo tak jak piszecie, i to przede wszystkim reguluje napięcie.
Proszę rozważyć konsekwencje tego naprawania i uczenia się jak piszecie, a tym samym nie obrażać takiego zawodu jak mechanik.
Dziś warsztat mechaniczny na poziomie to nie tylko klucze i kanał. Każdy warsztat ma np swojego programisty.
Xsazaxa:
Wyczyściłem dzisiaj przepustnice, przejechałem się 15 kilometrów błąd się nie pojawił i zero szarpania. Zobaczymy co bedzie dalej.
Co do mechanika to skoro oddaje mu samochód z tym samym problem trzy razy pod rząd to mógłby poświęcić dzień na mój samochód i dojść o co chodzi. Ja wpadłem na trop usterki dopiero godzinę pojeździłem z podpiętym komputerem.
Mój samochód stał u nich po trzy dni a wtym czasie na pewno naprawiali samochody w których wiedzieli co jest do zrobienia.
Nawigacja
[#] Następna strona