Autor Wątek: [i20 PB] [i20 PB] Brak lakieru i korozja na drzwiach obok klamek.  (Przeczytany 169707 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Jacaw

  • Giełda
  • ***
  • Wiadomości: 134
[i20 PB] Brak lakieru i korozja na drzwiach obok klamek.
« Odpowiedź #60 dnia: 20 Sierpień 2012, 13:15:30 »
Cytat: "vvalery"
Jeżeli ktoś zamiesci treść to ja mam osoby, które to przetłumaczą. ;-)
P.S. Ciekawe jak wygląda sytuacja w Niemczech, bo o dziwo będac tam ostatnio na delegacji relatywnie dużo widziałem i20, szczególnie we wschodnich landach. :-)


Spróbuję coś wymyślić, wrzucę na forum i może wspólnie udało by się coś wypracować. Pytanie, czy oddział niemiecki jest jakoś nadrzędny nad polskim i to coś da... ale z drugiej strony, co mamy do stracenia ? No chyba, że osoba za dużo szumiąca trafi na czarną listę i w ASO będzie miała problemy przy przeglądach lub trafi na galerię: "tych osób nie obsługujemy" ;-)

Przed chwilą napisałem też do TVN Turbo, ale wątpię, że ich to zainteresuje, jednak przyznam, że jakoś wkurza mnie postawa Hyundai'a w tej sprawie. Żeby nie było do nich też już pisałem przez formularz na stronie i nigdy nie dostałem żadnej odpowiedzi. Ja wiem, że jestem tylko "szaraczkiem", który kupił budżetowe i20, ale przynajmniej nich mi odpiszą, że mają mnie gdzieś. ;-)

vvalery

  • Gość
[i20 PB] Brak lakieru i korozja na drzwiach obok klamek.
« Odpowiedź #61 dnia: 20 Sierpień 2012, 13:29:49 »
Super Jacaw tak trzymaj w miarę możliwości pomogę i wesprę Twoje działania a właściwie nasze. Mnie tam mogą na czarną listę dawać. :mrgreen:

Nie cytujemy wypowiedzi będącej ostatnią w wątku. wymazanie cytatu. tekla

Maciek

  • Gość
[i20 PB] Brak lakieru i korozja na drzwiach obok klamek.
« Odpowiedź #62 dnia: 20 Sierpień 2012, 17:39:41 »
Niby obie centrale, polska i niemiecka są osobne, jednakże to w Niemczech jest zlokalizowane Hyundai Motor Europe Technical Center odpowiedzialne za projekt i20 i zapewne za projekt samych klamek. Druga sprawa, że często jest właśnie tak, że w przypadku indolencji polskiego przedstawicielstwa jakiejś marki, uderza się do Niemców i oni zawsze reagują. A jeśli nie mogą nic zrobić to chociaż odpisują na wysłaną wiadomość na co polski oddział nie ma niestety czasu.

Osobiście jednak, żeby zaznaczyć jakoś obecność Hyundai Klubu w tej całej sprawie, optowałbym za wysłaniem "klubowego" zapytania w tej sprawie zarówno do polskiego jak i niemieckiego Hyundaia.

Spróbuję pokierować do tego wątku któregoś z administratorów. Mam nadzieję, że "podejmą rękawicę" ; ).

Offline Jacaw

  • Giełda
  • ***
  • Wiadomości: 134
[i20 PB] Brak lakieru i korozja na drzwiach obok klamek.
« Odpowiedź #63 dnia: 21 Sierpień 2012, 08:29:06 »
Cytat: "Maciek"
Osobiście jednak, żeby zaznaczyć jakoś obecność Hyundai Klubu w tej całej sprawie, optowałbym za wysłaniem "klubowego" zapytania w tej sprawie zarówno do polskiego jak i niemieckiego Hyundaia.

Spróbuję pokierować do tego wątku któregoś z administratorów. Mam nadzieję, że "podejmą rękawicę" ; ).


OK. To daj znać, czy udało Ci się administratorów tematem zainteresować, czy jednak mamy działać sami.

Maciek

  • Gość
[i20 PB] Brak lakieru i korozja na drzwiach obok klamek.
« Odpowiedź #64 dnia: 21 Sierpień 2012, 13:12:56 »
Kontaktowałem się z IgoReCzeK i oto odpowiedź, którą otrzymałem:

Cytuj
Witam. Nie jestem moderatorem tego działu. Przedstawię Twoją propozycję pozostałym administratorom i później ich opinię w tej sprawie. Pozdrawiam Igor.


Nie cytujemy wypowiedzi będącej ostatnią w wątku. wymazanie cytatu. tekla

vvalery

  • Gość
[i20 PB] Brak lakieru i korozja na drzwiach obok klamek.
« Odpowiedź #65 dnia: 21 Sierpień 2012, 18:30:28 »
No to czekamy z niecierpliwoscia na informacje. Im szybciej to byc moze mniej klamek zardzewieje. :mrgreen:

Nie cytujemy wypowiedzi będącej ostatnią w wątku. wymazanie cytatu. Co za kaskada! tekla

Maciek

  • Gość
[i20 PB] Brak lakieru i korozja na drzwiach obok klamek.
« Odpowiedź #66 dnia: 03 Wrzesień 2012, 10:31:09 »
Cytuj
Witam. Sprawa wygląda w ten sposób, że musicie przygotować konkretny tekst, a my go wyślemy jako Klub. Tekst musi być oczywiście cenzuralny. Jeśli to nie pomoże, to będziemy myśleć nad innymi rozwiązaniami.
Pozdrawiam Igor.

Jak już się zbierzecie i opracujecie tekst myślę, że możecie kontynuować całą sprawę w kontakcie z IgoReCzeK.

Powodzenia!

Offline Jacaw

  • Giełda
  • ***
  • Wiadomości: 134
[i20 PB] Brak lakieru i korozja na drzwiach obok klamek.
« Odpowiedź #67 dnia: 05 Wrzesień 2012, 09:49:38 »
Wstępnie opracowałem coś takiego, bo rozumiem, że będzie to wysłane jako list klubowy. Niestety teraz pojawia się problem, bo ktoś musiałby to przetłumaczyć na niemiecki lub od biedy angielski (pewnie Niemcy jakoś by to zrozumieli). Oczywiście wszelkie sugestie i poprawki mile widziane, ale przede wszystkim przydałby się tłumacz. Tak się też zastanawiam, czy w pierwszej kolejności nie spróbować wysłać listu klubowego (oczywiście treść trzeba by nieco zmodyfikować) do polskiego oddziału, może listu klubowego by nie zignorowali, ale z drugiej strony, może lepiej od razu do niemieckiego słać, co o tym myślicie ?

"W imieniu posiadaczy samochodów Hyundai i20 zrzeszonych w HyundaiKlub.pl zwracamy się do Państwa z prośbą o pomoc w sprawie (prawdopodobnej) wady fabrycznej dotyczącej konstrukcji klamki. Wielu naszych członków zaobserowało ten problem, który objawia się obcieraniem lakieru przez klamkę i w konsekwencji może prowadzić do korozji. Niestety polski oddział Hyundaia w ogóle nie odpowiada na zapytanie w tej sprawie, które były kierowane do nich za pośrednictwem formularza internetowego. Wprawdzie ASO w ramach gwarancji starają się usunąć ten problem, jednak każda stacja robi to we własnym zakresie i różnymi metodami, co nie zawsze gwarantuje definitywne usunięcie usterki np. niektóre ASO jedynie malują zarysowane miejsce i zapewne problem powróci. Dodatkowo z rozmów z ASO wynika, że polski oddział Hyundaia nie wydał żadnych zaleceń w tej sprawie i nie uważa problemu za powszechny, co raczej kontrastuje z doświadczeniami członków naszego klubu. Niestety ze względu na bierność i brak kontaktu z polskim oddziałem zwracam się z prośbą o pomoc w tej sprawie do Państwa i mamy nadzieję, o bardziej poważne potraktowanie klientów, gdyż nie ma lepszej reklamy niż zadowolony klient."

Nie cytujemy wypowiedzi będącej ostatnią w wątku. wymazanie cytatu. tekla

btn

  • Gość
[i20 PB] Brak lakieru i korozja na drzwiach obok klamek.
« Odpowiedź #68 dnia: 05 Wrzesień 2012, 17:54:46 »
Merytorycznie całkiem nieźle, tylko:
- "i mamy nadzieję, o bardziej poważne potraktowanie klientów" - to jest niegramatyczne
- zamiast "może prowadzić do korozji" to "prowadzi do korozji"

Myślę, że angielski jest akceptowalnym językiem, w którym można się formalnie zwrócić w tej sprawie do centrali w Niemczech.

Offline de_assis

  • Giełda
  • ***
  • Wiadomości: 322
[i20 PB] Brak lakieru i korozja na drzwiach obok klamek.
« Odpowiedź #69 dnia: 05 Wrzesień 2012, 18:19:32 »
A co z TurboKamera? Jakby kazdy z nas opisal problem, moze by wyslali kogos z kamera do Hyundai Polska i zapytali o opinie? Albo napisac do nich taki list z prosba o weryfikacje faktow?

Offline Jacaw

  • Giełda
  • ***
  • Wiadomości: 134
[i20 PB] Brak lakieru i korozja na drzwiach obok klamek.
« Odpowiedź #70 dnia: 06 Wrzesień 2012, 08:49:33 »
Cytat: "btn"
Merytorycznie całkiem nieźle, tylko:
- "i mamy nadzieję, o bardziej poważne potraktowanie klientów" - to jest niegramatyczne

Faktycznie, nie brzmi to dobrze - musiały mi się nałożyć dwie wersje. Proponuję zmienić to na:
"Niestety ze względu na bierność i brak kontaktu z polskim oddziałem zwracamy się z prośbą o pomoc w tej sprawie i liczymy na poważniejsze potraktowanie klientów, bo jak wiadomo nie ma lepszej reklamy niż zadowolony klient."

Cytat: "btn"
- zamiast "może prowadzić do korozji" to "prowadzi do korozji"

Jestem za.

Cytat: "btn"
Myślę, że angielski jest akceptowalnym językiem, w którym można się formalnie zwrócić w tej sprawie do centrali w Niemczech.

Też tak myślę, ale ja się tego nie podejmę, bo u mnie kiepsko z językami obcymi. Natomiast ktoś na forum oferował nawet tłumaczenie na niemiecki, więc liczę, że się znajdzie jakiś chętny tłumacz.

[ Dodano: 2012-09-06, 08:51 ]
Cytat: "de_assis"
A co z TurboKamera? Jakby kazdy z nas opisal problem, moze by wyslali kogos z kamera do Hyundai Polska i zapytali o opinie? Albo napisac do nich taki list z prosba o weryfikacje faktow?

Ja do nich napisałem, ale jak na razie brak odzewu, zresztą nawet się tego spodziewałem, bo mam wrażenie, że dla nich to dość błaha sprawa, ale może faktycznie jakby dostali więcej zgłoszeń, to kto wie.

Offline de_assis

  • Giełda
  • ***
  • Wiadomości: 322
[i20 PB] Brak lakieru i korozja na drzwiach obok klamek.
« Odpowiedź #71 dnia: 06 Wrzesień 2012, 17:52:35 »
Gdzie konkretnie pisales? Ja jestem za tym zeby kilka osob tam napisalo, oczywiscie nie to samo, ja opisze swoja sytuacje, co prawda jeszcze nie naprawialem, ale w ASO mi powiedzili ze bez problemu wymaluja, a reszta ich nie obchodzi bo Hyundai Polska tyle przewiduje

Nie cytujemy wypowiedzi będącej ostatnią w wątku. wymazanie cytatu. tekla

Offline Jacaw

  • Giełda
  • ***
  • Wiadomości: 134
[i20 PB] Brak lakieru i korozja na drzwiach obok klamek.
« Odpowiedź #72 dnia: 06 Wrzesień 2012, 18:10:25 »
Na adres podany na stronie: turbokamera@tvn.pl
W moim liście też podawałem namiar na ten wątek na forum i ogólnie się powoływałem na niego.

Nie cytujemy wypowiedzi będącej ostatnią w wątku. wymazanie cytatu. tekla

Offline IgoReCzeK

  • Giełda
  • ***
  • Wiadomości: 631
[i20 PB] Brak lakieru i korozja na drzwiach obok klamek.
« Odpowiedź #73 dnia: 06 Wrzesień 2012, 20:55:27 »
Widzę Panowie, że pracujecie nad tematem. Pomysł wysłania tej petycji do oddziału niemieckiego z pominięciem polskiego, jest bardzo dobry. Trzymajcie się tej wersji. Z uwagi na brak czasu na analizę wszystkich tematów na forum (zarządzanie użytkownikami forum) proszę o kontakt poprzez PW w chwili doprecyzowania przetłumaczonej wersji petycji (jak znam życie lepiej, by była ona w języku nienieckim).

Offline Kudłaty_1975

  • Giełda
  • ***
  • Wiadomości: 236
[i20 PB] Brak lakieru i korozja na drzwiach obok klamek.
« Odpowiedź #74 dnia: 07 Wrzesień 2012, 19:03:19 »
Szanowni Panowie i Szanowne Panie. Jeśli już będzie ostateczna wersja pisma, taka na 100%, to postaram się pomóc i załatwić przetłumaczenie na niemiecki. W pacy mamy tłumaczy, także może grzecznościowo, podkreślam może, któryś się zgodzi i to przetłumaczy. Ewentualnie skorzystam jeszcze z innych źródeł, ale tu już mam mniejsze pole do popisu. No ale trzeba próbować. Zaglądam tu na Forum prawie codziennie, także będę śledził temat.