Wstępnie opracowałem coś takiego, bo rozumiem, że będzie to wysłane jako list klubowy. Niestety teraz pojawia się problem, bo ktoś musiałby to przetłumaczyć na niemiecki lub od biedy angielski (pewnie Niemcy jakoś by to zrozumieli). Oczywiście wszelkie sugestie i poprawki mile widziane, ale przede wszystkim przydałby się tłumacz. Tak się też zastanawiam, czy w pierwszej kolejności nie spróbować wysłać listu klubowego (oczywiście treść trzeba by nieco zmodyfikować) do polskiego oddziału, może listu klubowego by nie zignorowali, ale z drugiej strony, może lepiej od razu do niemieckiego słać, co o tym myślicie ?
"W imieniu posiadaczy samochodów Hyundai i20 zrzeszonych w HyundaiKlub.pl zwracamy się do Państwa z prośbą o pomoc w sprawie (prawdopodobnej) wady fabrycznej dotyczącej konstrukcji klamki. Wielu naszych członków zaobserowało ten problem, który objawia się obcieraniem lakieru przez klamkę i w konsekwencji może prowadzić do korozji. Niestety polski oddział Hyundaia w ogóle nie odpowiada na zapytanie w tej sprawie, które były kierowane do nich za pośrednictwem formularza internetowego. Wprawdzie ASO w ramach gwarancji starają się usunąć ten problem, jednak każda stacja robi to we własnym zakresie i różnymi metodami, co nie zawsze gwarantuje definitywne usunięcie usterki np. niektóre ASO jedynie malują zarysowane miejsce i zapewne problem powróci. Dodatkowo z rozmów z ASO wynika, że polski oddział Hyundaia nie wydał żadnych zaleceń w tej sprawie i nie uważa problemu za powszechny, co raczej kontrastuje z doświadczeniami członków naszego klubu. Niestety ze względu na bierność i brak kontaktu z polskim oddziałem zwracam się z prośbą o pomoc w tej sprawie do Państwa i mamy nadzieję, o bardziej poważne potraktowanie klientów, gdyż nie ma lepszej reklamy niż zadowolony klient."
Nie cytujemy wypowiedzi będącej ostatnią w wątku. wymazanie cytatu. tekla