Forum > i20

[i20 PB] Brak lakieru i korozja na drzwiach obok klamek.

<< < (16/61) > >>

btn:
Jeśli do petycji chcemy załączyć zdjęcia, to ja, na życzenia, służę swoimi

Maciek:
Myślę że zdjęcia byłyby spoko, ponieważ lepiej niż słowa zobrazowałyby skalę problemu : ).

Jacaw:

--- Cytat: "Kudłaty_1975" ---Szanowni Panowie i Szanowne Panie. Jeśli już będzie ostateczna wersja pisma, taka na 100%, to postaram się pomóc i załatwić przetłumaczenie na niemiecki.
--- Koniec cytatu ---


Jeśli chodzi o mnie, to moją wersję pisma z późniejszą małą poprawką zaprezentowałem, jeśli ktoś ma jeszcze jakieś uwagi to prosiłbym o ich jak najszybsze podanie lub przedstawienie swojej wersji. A jeśli nie to możemy uznać, że to jest wersja ostateczna i może koledze Kudłaty_1975 udałoby się załatwić tłumaczenia, a następnie przez IgoReCzeK'a i klub "pchnąć" dalej.

djpit:
Ja oddałem właśnie auto do malowania z tymi klamkami. Jest to wada fabryczna, ale wg. mnie nie ma co liczyć na inne rozwiązanie niż malowanie, które notabene trzeba będzie powtarzać co jakiś czas.  W serwisie powiedzieli że malują i TYLE.

Czyli drogi użytkowniku hyundaia - na gwarancji zrobimy - a później - bujaj się i sobie rób z tym co chcesz.

Niestety reasumując to i inne sprawy w moim i20 - bardzo żałuję tego zakupu.

Kudłaty_1975:
Prosze. Tłumaczenie na angielski. Na niemiecki trzba poczekać.

Dear Sirs,

On behalf of Hyundai i20 owners being HyundaiKlub.pl members we are asking you for help in solving a problem we met as far as probable construction defect of the door handle is concerned. The problem is observed by many club members – the handle touching the door scrapes lacquer off what results in corrosion.
Unfortunately Polish Hyundai Branch does not answer for our questions directed to them by internet form… On the other hand authorized service stations (ASS) try to solve the problem under the producer guarantee however because there is not one good solution communicated to them they do it by different methods which are not always effective e.g. some ASS paint the scraped place what means that the problem will appear again. In addition we were informed by ASS staff that Polish Hyundai Branch did not give any recommendations for ASS and did not concern the problem as general what is in contrary to our club members experience.
Due to Polish Branch passivity and lack of contact with Polish Branch we are asking you for help counting on more serious treatment of the clients because nothing is better than satisfied clients.

Best regards,

HyundaiKlub.pl

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej