Autor Wątek: [Accent LC] Błąd P0444  (Przeczytany 22379 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline bmserwis

  • Giełda
  • ***
  • Wiadomości: 55
[Accent LC] Błąd P0444
« Odpowiedź #15 dnia: 01 Listopad 2017, 08:53:57 »
Problem chyba rozwiązany po odłączeniu zaworu od evap pod maską i zaślepieniu . Problem nasilił się dzisiaj po zatankowaniu pod korek benzyny, wyjeżdżając że stacji benzynowej gasł na wolnych obrotach i to na gazie czego nie rozumiem. Po zaślepieniu jest OK.

Offline kadafi

  • Giełda
  • ***
  • Wiadomości: 301
[Accent LC] Błąd P0444
« Odpowiedź #16 dnia: 04 Listopad 2017, 16:59:45 »
Zaworek evap. Sprawdź na jego dolocie czy po tym jak przestanie pracować to czy dalej zasysa powietrze (przytykając dolot palcem). Inaczej odłącz wtyczkę i sprawdź czy dalej zasysa powietrze.

Offline bmserwis

  • Giełda
  • ***
  • Wiadomości: 55
[Accent LC] Błąd P0444
« Odpowiedź #17 dnia: 04 Listopad 2017, 18:07:57 »
Po odłączeniu EVAP (zaślepieniu) problem ustał.

Offline bmserwis

  • Giełda
  • ***
  • Wiadomości: 55
[Accent LC] Błąd P0444
« Odpowiedź #18 dnia: 08 Listopad 2017, 12:42:59 »
Dzisiaj chciałem sprawdzić kompresję, wykręciłem więc świece (świece mają przejechane obecnie 6 tys km. kupiłem nowe po kupnie auta) świece firmy Denso dedykowane do tego auta, na zdjęciu ułożone według cylindów. Moją uwagę zwróciła świeca z trzeciego cylindra licząc od rozrządu, jest okopcona (żadna nie była mokra).

[ Dodano: 2017-11-08, 12:44 ]

Wcześniej lało się też z pokrywy stąd zewnętrzna brudna strona świec (pokrywa uszczelniona).

Offline Hants

  • Giełda
  • ***
  • Wiadomości: 537
[Accent LC] Błąd P0444
« Odpowiedź #19 dnia: 09 Listopad 2017, 00:54:40 »
A te odstępy są poprawne?

Czyli co? Źle dokręciłes świeczkę? Zdarza się (rzadko), ja zawszę smaruje świece smarem miedziowym, niewielka kapka.

A tak przy okazji, pierwsze dokręcenie na klucz dynamometryczny (np na 20Nm) będzie różne po natychmiastowym odkręceniu i dokręceniu. To wina tej podkładki kompresyjnej.

Offline acc24

  • Giełda
  • ***
  • Wiadomości: 147
Błąd P0441
« Odpowiedź #20 dnia: 08 Maj 2018, 23:41:58 »
Pisałem kilka miesięcy temu o pojawiającym się błędzie P0441.
Po odłączeniu wężyka od baku od zaworu EVAP, czuć po palcem, że ciągle wsysa pary paliwa, po odłączeniu zasilania pojawia się P0444 (czyli prawidłowo), ale dalej ciągnie powietrze.
 Chyba tak nie powinien działać?

Offline kadafi

  • Giełda
  • ***
  • Wiadomości: 301
[Accent LC] Błąd P0444
« Odpowiedź #21 dnia: 15 Maj 2018, 15:45:49 »
Czy towarzyszy temu np. szarpanie silnika na zimnym przy ruszaniu lub odpalenie zimnego za 3-4 razem?

Offline acc24

  • Giełda
  • ***
  • Wiadomości: 147
[Accent LC] Błąd P0444
« Odpowiedź #22 dnia: 15 Maj 2018, 16:49:08 »
Na zimnym odpala bez problemu.
Przy ruszaniu lekko szarpie (na rozgrzanym także), ale to raczej poduszki pod skrzynią lub silnikiem, bo sprzęgło trzeba puścić idealnie by było ok, już się nauczyłem :)

Offline castorp

  • HKP
  • **
  • Wiadomości: 9
[Accent LC] Błąd P0444
« Odpowiedź #23 dnia: 01 Luty 2019, 21:05:40 »
Też miałem problem z tym P0441, do tego wyświetlał się również P1128. Okazało się, że błędy się łączą. Zawór EVAP za silnikiem cały czas był otwarty, powstawała dziura i LTFT szło na maksa i spalanie wychodziło 10l na 100 km. Zawór EVAP okazał się szczelny, bo po odłączeniu wtyczki przestał wyświetlać się błąd P1128, czyli dziura znikła, ale za to zaczął pojawiać się błąd P0444. :) Nie wiem czy to do końca wina zaworu, bo jak już napisałem, jest szczelny, ale niestety cały czas jest otwarty, jeśli jest podłączony. Ten cały błąd P0441 nie jest chyba taki całkiem jednoznaczny i to właśnie nie musi być problem zaworu EVAP, ale np. kanistra EVAP albo nawet ECU.