Strasznie dużo cudów się dzieje w tym silniku. Po czym wnioskujesz że silnik się przegrzewa? Masz jakieś odczyty z czujnika temperatury, z obd, czy dmuchawa się włącza, czy daje radę schłodzić? Wrzuć jakieś przebiegi z obd jak rośnie temperatura silnika.
Testy na upg twierdzisz że nie wykazują CO2 w płynie - OK. A kompresja wszędzie dobra? Jeżeli test nie wykazuje a kompresja dobra to po co to rozbierać?
Płyn będzie Ci wywalać Bo przecież rośnie jego objętość w czasie nagrzewania się silnika (dlatego obieg jest zawsze zamknięty i ciśnieniowy) poza tym pompa wymusza obieg, no i masz jeszcze elektryczną (?)
Mogę sobie wyobrazić że ktoś włożył inna wersję uszczelki np pod inna wersję silnika, która nie ma otworów tam, gdzie powinny być co w efekcie upośledza przepływ. Są różne wersje tego silnika? Czy widziałeś starą i nową uszczelkę?