Forum > i30 FD

Długo kręci zanim odpali

<< < (5/5)

Notorious:
Przed wymiana rozrządu też tak było jak piszesz, raz palił od razu, raz kręcił kręcił kręcił i musiałem odpuścić, a raz kręcił długo i w końcu odpalał. O immo też myślałem, dziś jadę jeszcze do mechanika pod komputer zobaczyć to wspomnę o tym immo.

Teraz póki co po długim kręceniu odpala, ale mam auto od piątku i nie jeździłem za dużo. Raz odpalił od strzału, raz musiałem kręcić aż odpuściłem, po chwili od strzału, a raz kręci kręci i odpali.

piejar:
Tu masz opis mojego problemu immo. Przy immo kluczową jest lampka żółta z symbolem auta czy kluczyka już nie pamiętam. Jest tam opisane jak ma się zachowywać - jeżeli lampka się nie zapali to auto też nie zapali - proste. . W OBD nie ma po tym śladu. U siebie dogialem styki w złączach i temat zniknął calkowicie
 

http://hyundaiklub.pl/index.php/topic,7115.msg93869.html#msg93869

Notorious:
Dzięki, sprawdzę, żółta lampka samochodu z kluczykiem to u nas lampka immo, z tego co kojarzę to za każdym razem się zapala i gasnie po dłuższej chwili na zapłonie, czyli tak jak powinno być.

piejar:
Dokładnie tak. Chodzi o to czy PRZED długim kręceniem ona swieci  czy nie

Akustyczny:
Cześć, miałem podobny problem (długie kręcenie, problemy z odpaleniem na cieplnym) i mechanik zaproponował profilaktycznie wymianę czujnika położenia wałka rozrządu.
Wyglądał kiepsko i chyba był już raz wymieniany bo siedział tam Bosch.

Nie było błędów ECU, więc według niego mógł szwankować czujnik, ale ich nie generował.
Dorwałem na Alledrogo nowy oryginał Kefico.
Ponoć w Hyundaiach ma spore znaczenie czy originał czy tani zamiennik
U mnie wymiana czujnika pomogła. Problemy ustąpiły.
Może warto spróbować podmienić czujniki na OEM.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej