Autor Wątek: pompa paliwa?czy zawor zwrotny?  (Przeczytany 2371 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

tommmi

  • Gość
pompa paliwa?czy zawor zwrotny?
« dnia: 20 Październik 2008, 20:29:59 »
jesli auto rano nie chce palic, tzn....pali od pierwszego ale gasnie po 20s i tak do 6-7 razy to jest mozliwe ze zawor zwrotny jest nieszczelny?badz pompa paliwa nie daje cisnienia jak trzeba?pozniej gdy juz jade na cieplym silniku zawsze przy zmianie biegow jest zawahanie a nawet dlawienie gdy naciskam gaz,wszystko juz wymienilem tylko do baku nie zagladalem,gdy mam pod gorke ruszac to tez wciskam gaz jak kretyn zeby sie nie stoczyc i stuknac kogos...czy jest tu ktos zeby mi ten problem przyblizyc?...na moj skromny rozum to pompka pada bo na biegu jalowym nie wytwarza cisnienia jak trzeba(obroty mam prawidlowe)a na srednich i wysokich dopiero pompka dobija paliwo jak nalezy?...z autka wyciskam 140-150km/h jak sie bujnie to pojedzie ale problem j/w wciaz istnieje co wy na to?

wlad

  • Gość
pompa paliwa?czy zawor zwrotny?
« Odpowiedź #1 dnia: 20 Październik 2008, 21:56:19 »
Cytat: "tommmi"
.na moj skromny rozum to pompka pada bo na biegu jalowym nie wytwarza cisnienia jak trzeba(obroty mam prawidlowe)a na srednich i wysokich dopiero pompka dobija paliwo jak nalezy?...

pompa jest elektryczna ,wiec obroty silnika nie maja wplywu na cisnienie.zreszta na biegu jalowym zapotrzebowanie na paliwo jest mniejsze niz podczas obciazenia.

Dave35

  • Gość
pompa paliwa?czy zawor zwrotny?
« Odpowiedź #2 dnia: 21 Październik 2008, 07:52:55 »
U mnie ten sam problem co u Ciebie. Mi mechanik zakomunikował że najprawdopodobniej to ciśnieniowy regulator wolnych obrotów. Ciekawy jestem jaki może być koszt tego czegoś? Oczywiście używka! Dodam że jak jest 3/4 baku benzynki odpla super, a gdy spada poniżej połowy baku to robi się cyrk z odpalaniem!