Autor Wątek: Pompa wspomagania kierownicy  (Przeczytany 3975 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

wladok

  • Gość
Pompa wspomagania kierownicy
« dnia: 20 Październik 2008, 17:42:56 »
Przy wiekszym skrecie kierownica w prawo lub w lewo, slizga sie pasek na pompie-slychac pisk - pasek jest naciagniety prawidlowo. Jezeli wykonam max. skret dochodzi do zatrzymania pompy a pasek slizga sie po kole pompy.
Czy ktos mial podobny przypadek - co jest przyczyna????

Jarek

  • Gość
Pompa wspomagania kierownicy
« Odpowiedź #1 dnia: 20 Październik 2008, 19:51:15 »
Zdejmij pasek i wykonaj kilkanaście obrotów pompy ręką.
Jakiekolwiek opory lub hałasy - pompa do wymiany.
Prawdopodobnie jest uszkodzony zawór przelewowy.
W skrajnych położeniach pompa powinna pracować na przelew - widocznie zawór nie puszcza.

wladok

  • Gość
Pompa wspomagania kierownicy
« Odpowiedź #2 dnia: 20 Październik 2008, 23:15:56 »
Cytat: "Jarek"
Zdejmij pasek i wykonaj kilkanaście obrotów pompy ręką.
Jakiekolwiek opory lub hałasy - pompa do wymiany.
Prawdopodobnie jest uszkodzony zawór przelewowy.
W skrajnych położeniach pompa powinna pracować na przelew - widocznie zawór nie puszcza.


Dzieki za wskazowki, chodzi o zawor w pompie?

wladok

  • Gość
Pompa wspomagania kierownicy
« Odpowiedź #3 dnia: 11 Listopad 2008, 15:17:53 »
Cytat: "Jarek"
Zdejmij pasek i wykonaj kilkanaście obrotów pompy ręką.
Jakiekolwiek opory lub hałasy - pompa do wymiany.
Prawdopodobnie jest uszkodzony zawór przelewowy.
W skrajnych położeniach pompa powinna pracować na przelew - widocznie zawór nie puszcza.


Niestety ale nic nie slychac,pompa obraca sie bez oporow