Prąd nie musi być pociągniety z postojówek. Możesz sobie z czego kolwiek podciągnąć nawet z zasilania radia. Weź zwykły miernik elektryczny i sprawdź przy bezpiecznikach gdzie jest + w takim położeniu kluczyka w jakim potrzebujesz zasilania (oczywiście możesz sobie znaleźć +, na którym będzie prąd na różnych pozycjach kluczyka jeśli tak chesz, np zawsze, albo tylko wtedy gdy silnik jest uruchomiony).
Samo podpięcie - lutujesz tam kabel. Dalej podciągasz tego plusa do włącznika, a następnie od włącznika do halogenów ciągniesz. Opcjonalnie gdzieś po drodze możesz wwalić bezpiecznik. Halogeny gdzieś jeszcze podłączasz do masy.
Chyba, że są jakieś przepisy, że halogeny się muszą z czymś tam innym świecić to wtedy trochę kombinowania z miernikiem, żeby to zgrać (tzn znaleźć prąd przy bezpiecznikach, który będzie tylko wtedy gdy to coś co musi być włączone z halogenami jest włączone). Ale to Skali niech sprecyzuje, bo on się w tym orientuje.