Że bezpośrednio z Aku do halogena kabel pociągniesz? Jakoś tego nie widzę
Tzn. możesz bezpośrednio z Aku, ale IMO to więcej roboty. Nawet nie chodzi o kwestię bezpiecznika tylko pomyśl - żeby zamontować przełącznik to i tak musisz ciągnąć kabel od plusa z Aku do kabiny pod przycisk, a z niego dopiero do halogenów. Wg mnie to bez sensu i lepiej wziąść źródło z kabiny. Jak się wmontujesz za bezpiecznikiem to gdyby było zwarcie to wywali bezpiecznik, ale tu też uwaga, bo może być tak, że urządzenia "matczyne" tego bezpiecznika plus równocześnie włączone halogeny sprawią, że popłynie tam prąd, który przepali ten bezpiecznik i halogeny wtedy przestaną działać równocześnie z tym od czego był ten bezpiecznik. Wszystko jest jednak do sprawdzenia
Ewentualnie możesz się zawsze wpiąć po prąd przed bezpiecznikiem i wlutować bezpiecznik przed przełącznikiem. Rozwiązanie takie nie wymaga dużo więcej roboty, a jest pewniejsze w działaniu. Z tym, że jak bezpiecznik wywali to go tak łatwo nie wymienisz, będziesz musiał go przelutować. Nie jest to dużo roboty, ale bez dostępu do prądu się nie da.