Forum > Zakup Hyundaia

[i30] KUPNO i30

<< < (7/82) > >>

NEONIO82:
Nie zauważyłem akurat u siebie tego problemu wszystko wygląda jak powinno

Maciej P.:
Wielka szkoda że nikt nic nie pisze :(

Ostatnio miałem okazję trochę potestować nowe i30 benzyna 1.6 120KM demo. Wcześniej jeździłem tym samym autkiem jak miało przebieg około 500km teraz ponad 13000. Jechałem w korkach z ciekawości wykonałem, dojazd do następnego auta operujące tylko sprzęgłem(nie dodając gazu) i gasł mi.

Czy to sprzęgło takie czułe?

Kolejny motyw to zatrzymanie auta na wzniesieniu, ruszenie (w miarę ostre, by zdarzyć ;) i tu nieprzyjemny zapach przypalenia przedostał się do środka. Stawiam że to sprzegło.
jeszcze nigdy takie cuda mi się nie przytrafiły, żeby sprzegło przyjarać.

Czytałem, że problem ze sprzegłem był w i30 I oraz KIA ceed I , zastanawiam się czy w takim razie problem nie został rozwiązany ?
Czy to kwestia wyczucia, choć nie sądzę.

Rav:
Miałem okazję pojeżdzić kilka dni wersją 120 konna i30. Docelowo wziąłem 135 koni.
Słabsze 1,6 na pewno daje rade ale szaleństwa w tym nie ma - dopiero zdecydowana redukcja daje jakieś odczuwalne przyspieszenie. Wersja 135 koni jest żwawsza, ale to już kwestia własnych oczekiwań.
Niestety spalanie 8,4 w mieście (7,9 przy jeździe a la emeryt) to już gorsza sprawa. Z tego co widziałem testując 120 konny silnik wcale nie jest jakoś lepiej - może to kwestia moich ciężkich butów  ;-)  

Co do rzeczy które szczególnie mi się podobają, to zawieszenie - świetnie wybiera nierówności i daje duży komfort; zmiana biegów - krótko, precyzyjnie, wyposażenie już w średniej wersji jest ok - zestaw głośnomówiący, audio 6 głośników, światła dzienne, automatyczna klimatyzacja - rewelacja, jak dla mnie. No i wygląd - autko jest po prostu przyjemne dla oka zarówo w środku (materiały, kolorystyka i spasowanie) jak i na zewnątrz.

mac82:
Witam wszystkich,

Użytkuje Hyundai-a I30 kombi w wersji Premium z motorem 1.6CRDI 128km którym przejechałem ok.10 tys km i kilka moich uwag i pytań:

- w stosunku do poprzedniej wersji którą przejechałem ponad 100kkm jest duży (jakość plastików, zawieszenie itp)
- nadal pozostał ten sam problem czyli to,że zawieszenie jest niskie i po wrzuceniu kilku rzeczy do bagażnika strasznie siada (to dla mnie spory minus)
- ekran radia nie ściemnia się tak samo jak ekran klimatyzacji i wieczorem strasznie daje po oczach (przeklinam to za każdym razem gdy jade w nocy, a wyłączanie ekranu też jest irytujące bo za każdym razem gdy robie głośniej czy zmieniam utwór włącza się znowu i drażni mnie kolejny raz)
- nie wiem czy xenony są adaptacyjne, ja nie widzę nic co powoduje że mogę je tak nazwać (nie skrecają i nie wydłużają snopu  światła ale to tylko odczucie subiektywne)
- silnik subiektywnie jest o wiele słabszy niż hyundai twierdzi, w przypadku I30 pierwszej generacji silnik rwał do przodu, było widać znacznym postę (wersja 1.6crdi 115km) ale w przypadku drugiej generacji silnik daje znacznie mniej przyjemności z jazdy i mocno odstaje od konkurencji (jeżdziłem nową megane 1.6dci, cruze 1,7 diesel i te silniki to inna bajka), moment obrotowy w topowym dieslu na poziomie 260nm to porażka (żona ma scenica 1.9dci i czuć że ten silnik chce jechać do przodu, a waga ponad 150km więcej)
- kontrolka od płynu do spryskiwaczy działa jak chce... czasami informuje o kończącym się płynie a czasami zwyczajnie zapomina i dowiaduje się o tym gdy już nic nie leci (przy xenonach w zimie połyka ten płyn masakrycznie ale to przypadłość wszystkich aut ze spryskiwaczami lamp), zastanawia mnie tylko co który raz spryskiwane są reflektory??

Tym razem tyle odnośnie uwag do nowego i30, później może jeszcze coś dopisze:)
a teraz pytania na które może ktoś mi pomoże znaleźć odpowiedź:
- czy w wersji premium w kombi są w nawiewy na środkowym tunelu dla pasażerów z tyłu (jak to ma  miejsce chociażby w nowym ceed sw)??
- czy w tej wersji wyposażenia powinny być czujniki parkowania czy nie??
- czy ta wersja ma asystenta podjazdu pod góre (u znajomego powoduje to blokowanie kół i spokojne ruszenie w octavi)??
- czy posiada ktoś dokładną specyfikację wyposażenia tej wersji (tylko nie te ze strony czy z innych modeli)??

Będę wdzięczny za pomoc.

[ Dodano: 2013-01-27, 11:06 ]
Acha i jeszcze jedno na podsumowanie... gdybym teraz miał wybierać wybrał bym Ceed-a SW w wersji XXL, gdyż za te same pieniądze oferuje więcej np:
- bezkluczykowy dostęp
- podgrzewana kierownica
- elektryczny ręczny
- czujniki parkowania
- nawiewy na tylne siedzenia

Wizualnie podoba mi się mniej, ale płacić za coś tylko dlatego że nazywa się HYUNDAI który jest bratem bliźniakiem KIA to już trochę przesadzają.
Uważam,że chyba celowo dążą do tego aby wiecej sprzedawało się ceed-ów.

Dla niezdecydowanych polecam KIA CEED SW w wersji XXL, zastanówcie się bo wypadal lepiej od I30 w wersji premium:)

Tomcik12:
witam was :) planuje zakup i30-ki z silnikiem 1,6 120km - mozecie cos powiedziec o nim? awaryjnosc, przyspieszenie, kultura pracy.. poczatkowo myslalem o 1,4 100km ale chyba przyspieszenie bedzie za slabe - jest znaczna roznica w tym aspekcie miedzy tymi dwoma silniczkami?

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej