Forum > Zakup Hyundaia

[i30] KUPNO i30

<< < (32/82) > >>

marecki_78:

--- Cytat: "elgreen" ---Auto sprowadzane, odpada na wstępie. Przecież możesz sobie sam sprowadzić, albo zlecić sprowadzenie. Dla mnie to niepotrzebne ryzyko.
Przejechałeś po karoserii miernikiem grubości lakieru? Nie ufaj w to co ci mówią.

--- Koniec cytatu ---


Tak oczywiście - nic nie malowane ...oprócz tego co pisałem..


--- Cytat: "elgreen" ---
Jeśli chodzi o resztę...Wygląda to trochę jakby w mokrym garażu auto było trzymane. Ogladałeś podwozie? Też jest tam rdza? Jeśli nie ma i jest zapaćkane konserwacją podwozia, to raczej bym radził auto omijać. "Fachowcy" lubią sobie pozacierać ślady napraw spawalniczych/blacharskich poprzez zastosowanie konserwacji podwozia. Dają przykładowo niewłaściwe środki w niewłaściwej kolejności, bez czekania na wyschnięcie itp.

Daj zdjęcia tego drugiego co masz na oku - może się coś wyjaśni  ;-)
--- Koniec cytatu ---


Nic nie widać pod spodem złego....
Na przebieg daje gwarancje pisemną ...

Czy możesz skomentować moje pytania ? dzięki  Czy ta rdza to normalne ? Dla mnie wygląda jak popsikane płynem do mycia silników który za długo był na nim ...

Ogólnie widać że nie było wytłuczone ..... a co ciekawe VIN wskazuje na BUŁGARIĘ jak kraj sprzedaży a książka jest z Niemiec, - wyjaśniam to z  Hyundai Deutschland....

PS> to drugie to:

http://masterlease.gratka.pl/ogl/19586308.html#d25984df628e25fd,1  

tylko że 12 tys droższe ;-)

robaszek127:
Za 40tys chyba warto szukać czegoś bez pośpiechu. Dla mnie dac tyle kasy za sprowadzony, gdzie rdzewieją elementy w 3 letnim aucie bardziej niż w moim 10 letnim getzie to byłoby szkoda.
W Niemczech auta w dobrym stanie są droższe niż w Polsce a firma by zarobiła te kilka tysiączków sprowadza to co znajdzie taniej. Lepiej dobrze sprawdzić by nie kupić spawanego z dwóch.
Przecież I30 to nie passat i raczej ropniaki nie są rozchwytywane na pniu więc zakup pierwszego ładnego może nie być najlepszym wyborem.
A co do drugiej oferty o wiele fajniejsza a że droższa to poczekaj do końca roku i będzie on zaraz rok starszy.

elgreen:

--- Cytat: "marecki_78" --- Czy ta rdza to normalne ? Dla mnie wygląda jak popsikane płynem do mycia silników który za długo był na nim ...
--- Koniec cytatu ---
Dla mnie nienormalne, ale przecież widziałeś drugie auto, te 12tys droższe - więc masz porównanie. Też jest tak pordzewiałe w komorze silnika?

marecki_78:
Dobra to mam trzeciego "polskiego" >

http://otomoto.pl/oferta/hyundai-i30-salon-pl-fv-23-ID6yf8HR.html

gorzej wyposażony CLASSIC PLUS-- malowana maska + cieniowane błotniki, spawane mocowania lamp...  wgniecenia pod klamką pasażera ..

Jak ten się podoba ?

i pytanie GŁOWNE:

czy w i30 II jest problem z korozją - widzę że na autocentrum piszą że jest (ale w dziale dla i30 I z datami/komentarzami sugerującymi że to problemy dla wersji II)

Dider:
Te pordzewiałe osprzety silnika, opaski i inne takie to wg mnie z mycia silnika chemią a potem dlugi postój. Może po tej przygodzie blacharsko lakierniczej,  silnik był zakurzony od szlifowania szpachli i zapylony farbą podczas malowania. A żeby puściło wszystko, dali więcej chemi albo dłużej zostawili na silniku.  Poza tym jak widać na zdjęciach reszta silnika wyjątkowo czysta, mój po roku i ponad 10 tys. km jest brudniejszy.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej