Od ostatniego postu minęło trochę czasu może ktoś rozwiązał problem z szarpaniem


U mnie wyczyszczone dpf na maszynie nie dało kompletnie nic a nawet jest gorzej bo wypala się co 100- 150KM chodź na diagnostyce (delphi) pokazuje sadze 1g to ostatnie dopalanie pokazuje 64km temu a następne za 1450m czujnik różnicy cieniej pokazuje na zapłonie 0 a na biegu jałowym 12mbar wiec raczej prawidłowo
Zbadałem wtryski metoda przelewową i pokazało że pierwsze dwa lały 1- 25ml 2-45ml 3-10ml 4-12ml, wtryski dane na maszynę i okazało się że 3 i 4 w normie a 1 miesił się w granicach dopuszczalnych za to 2 delikatnie poza zakresem (zrobione kompletnie 1 i 2) szarpanie ustalono na 100Km i wróciło
Ponownie sprawdziłem przelewy i 1-16ml 2-15ml 3-27ml 4-29ml i już mi ręce opadają co jest nie tak i gdzie szukać bo ponoć na maszynie wszystko wychodzi normalnie
Może ma ktoś jakieś sugestie gdzie szukać
A jeszcze dzisiaj sprawdziłem jeszcze raz na delphi i jedynie co może budzi zastrzeżenia to położenie w spoczynku EGR bo w zależności od odczytu daje wartość -0,4 do -0,6