Forum > i30 PD
Uwagi po zakupie I30 1,0 T -GDI
maciuspala:
Po tygodniu dzwonienia do serwisu dziś udało mi się umówić na wizytę , miałem nerwa i powiedziałem co myślę o nie odbieraniu twelfonu to usłyszałem że jest czas zmiany opon i wszyscy pracują a nie siedzą przy telefonie.
Oczywiście znów gadka że mruga kontrolka no nie są spełnione warunki a ja mu na to że jakby przeczytał przynajmniej instrukcje obsługi to wiedziałby że kontrolka ma świecić a jak mruga to jest awaria ....No i 25 listopada mam wizytę u elektryka .
miro:
Widzisz coś z tym standardem odbierania telefonów jest nie tak w hyundai. Wcześniej miałem auto w serwisie Skody, zawsze odbierali, jak nie mogli, to oddzwaniali, mili i uprzejmi do granic możliwości.
W Hyundaiu w Toruniu akurat nie odbierają telefonów, nawet w recepcji zostawiając prośbę o kontakt można się tego nigdy nie doczekać, jeśli chodzi o obsługę, to inna półka. Mają mniej klientów to powinni im więcej czasu poświęcić, a tu na odwrót. Już nie mówiąc o dostępności terminów serwisu, kolejki jak w wulkanizacji na pierwszym śniegu :mrgreen:
Daj znać co w aucie wyszło
maciuspala:
W zeszłym tygodniu byłem w serwisie w Tarnowie, mhhh ciężko nazwać to serwisem, taki warsztat wielkomarkowy który nazywa się serwisem, brudno i staro jak u Miecia na osiedlu choć stawki godzinowe serwisowe 221 rbg.
System start stop wg serwisu nie działał bo był nie dokręcony akumulator( rzeczywiście klema była luźna) oraz ktoś wyciągnął bezpiecznik żeby ten system nie działał, po usunięciu przeszkód miałem pojeździć 2-3 dni aż komputer się dostosuje, jeździłem 10 dni i dalej mruga.
Drugi problem jaki zgłosiłem to przegrzewający się silnik bo temperatura dochodziła do 120 stopni, oczywiście podniosłem maskę i na zbiorniczku był stan płynu jak się potem okazało w 6 miesięcznym aucie płyn już odbarwił zbiornik i nalot powoduje że nie widać ile jest płynu i oczywiście go nie było.Pan mechanik stwierdził że kuna przewód przegryzła a po dokładnych oględzinach stwierdził że pod silnikiem trójnik z chłodzenia przecieka. Wczoraj odstawiłem auto na rozbieranie połowy osprzętu silnika żeby usunąć usterkę.
Ostatnio zauważyłem nową przypadłość. Przy -5 stopniach wskazówka temperatury osiągnęła dopiero 50 stopni, po 16 km przejechanych miała prawie 90 stopni a po następnym kilometrze spadła na chwilę na 70 stopni, i tak balansowała kilka kilometrów aż stanęło na 90 stopniach.Miałem ponad 30 samochodów i nigdy czegoś takiego nie zauważyłem, gość w serwisie powiedział mi ze otwarł się termostat na duży obieg i dla tego temperatura spadła. Silnik o pojemności 1000 cm wg mnie powinien po 2-3 km być w pełni nagrzany, mała pojemność to mało płynu w obiegu i po chwili powinien być już ciepły.
maciuspala:
Wyciek usunięty, ale Start Stop mimo wymiany czujnika dalej mruga, odstawiam auto w następnym tygodniu, mają dać auto zastępcze i szukać awarii, i raczej coś poważniejszego.
Obsługa się poprawiła telefon odebrany po 1 sygnale, serwisant miał sobie zapisać mój numer żebym do niego dzwonił w dniu odstawienia samochodu aby na pewno auto zastępcze na mnie czekało.
Nawigacja