Forum > Getz
[Getz TB] Przewody WN Getz
hexagonq:
Witam, otoz mam spory klopot z przewodami WN w moim getzie 1.1 2007rok auto jezdzi na lpg. Niewiem co sie dzieje zmienilem juz z 4 komplety przewodow roznych firm, ostatnio na ngk zrobilem z 4 tys km i dostaly przebicia...
1. Czym to moze byc spowodowane? slaba jakoscia nowych przewodow?
2. Gdzie moge dostac orginalne przewody? wyczytalem ze sa to niejakie oyodo ale nigdzie nie moge ich dostac.
3. Jak sprawdzic sprawnosc cewki zaplonowej? moze to cos nie tak z cewka ze daje zbyt wysokie napiecie i tak szybko nowe przewody dostaja przebicia?
4. Jakie polecacie swiece dokladnie do tego. modelu z lpg i jaka przerwe mam na nich ustawic?
5. Jesli ktos moze poratuje mnie do dostepnych przewodow orginalnych ewentualnie dobrych zamiennikow jakis link :)
z gory dziekuje za odpowiedz :)
didarioxx:
Co do kabli WN, też miałem różne cyrki z nimi. Kupiłem oryginalne sa dostępne w ASO (BOUGICORD). Ja płaciłem coś ok 180zł za komplet (mam zniżki) i autko śmiga.
Cewka oryginalna Denso (DIC-0110), dostępna w sklepach internetowych i nawet nie droga..
Świece najlepiej używać takie jakie są w instrukcji czyli NGK i Champion i nic nie reguluj, żadnych odstępów od elektrody- zostaw jak fabryka dała.
Jako że też jeżdżę na LPG mam obecnie zamocowane Denso K16TT i sprawiają się nieźle (55tys na nich).
hexagonq:
dzieki za odpowiedz, a wiesz moze jak sprawdzic dokladnie rezystancje cewki zaplonowej? moze tu tkwi problem, jakie powinna miec wartosci nominalne? wiem ze ngk przewodow juz nigdy nie kupie wytrzymaly mi 4 tys km, poprzednie tez mialem ngk i tez malo co wytrzymaly... i znow auto przerywa strzela, lapie za przewod i mnie prad kopie... czy to jakosc jest taka slaba dziwny problem.
robaszek127:
Z mojego doświadczenia mogę polecić przewody boscha. Mam je w getzie jak go kupiłem i ze starości aż popękały a mimo tego nic nie przerywało. W sklepie wcisnęli mi zamienniki koreaparts ale że jeden był za krótki kupiłem znów boscha. Wada ich jest, to że gdzieś ciężko schodzą niektóre z świec. Piszę tu o wersji 1.3 ale skoro są wytrzymałe to i do innego silnika może podobnie.
Co do cewki można kupić używany oryginał i sprawdzić czy to jej wina.
NGK to przereklamowana firma i podobno np. w świecach sporo podróbek.
Hants:
Jestem wielkim przeciwnikiem bezsensownego wymieniania kabli WN w aucie. Fabryczne - spokojnie wytrzymują 200kkm i 20 lat.
Ale jeśli już trzeba wymienić (bo kolejne chałupnictwo pęka podczas sciągania), to polecam włoskie Cambiare. Jakiś rok w Sonacie mi wytrzymały.
Spróbuj np to:
eBay item number:133183040252
Nawigacja
[#] Następna strona