Autor Wątek: [Getz TB] Alarm blokuje zapłon  (Przeczytany 2544 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline cichy

  • Giełda
  • ***
  • Wiadomości: 30
Alarm blokuje zapłon
« dnia: 10 Sierpień 2019, 23:08:02 »
Cześć.
Postanowiłem dorobić sobie kluczyk do swojego Getza, bo w sumie średnia sprawa posiadać jeden. Ale pojawił się pewien problem. Auto otwierane kluczykiem (oryginalnym czy dorobionym z immo) otwiera się ale po pociągnięciu za klamkę zaczyna wyć alarm. Po włączeniu jakiegokolwiek z kluczyków w stacyjkę i próbie odpalenia nic się nie dzieje. A alarm wyje.
1. Czy w Getzie 1.1 po lifcie 2006 był instalowany fabrycznie alarm?
2. Gdzie taki alarm jest zamontowany, gdzie można znaleźć jakąś skrzynkę czy cokolwiek z osprzętu alarmu ?

Przeczesałem różne fora i w sumie widzę, że w różnych autach wiele osób ma problem, że alarm blokuje zapłon. Może znacie jakieś wyjście z tej sytuacji. Bo teraz gdyby mi padł pilot to nawet oryginalnym kluczykiem nie odpalę auta.
Sytuacja tym bardziej skomplikowana, że był problem przy próbie skopiowania pilota nawet(nie znam się na szczegółach, powtarzam co mówił.facet od dorabiania kluczy).
Czy ktoś pomoże? Wzdrygam się majac wizję, że sprawnego wozu nie odpalę bo padł mi pilot.
« Ostatnia zmiana: 20 Czerwiec 2020, 21:58:16 przez Brt »

Offline robaszek127

  • Giełda
  • ***
  • Wiadomości: 1451
Alarm blokuje zapłon
« Odpowiedź #1 dnia: 10 Sierpień 2019, 23:43:42 »
Nie wiem ale u mnie alarm było montowany dodatkowo. Więc do kluczyka powinien być pilot.Jesli jest to szukaj centralki alarmu pewnie gdzieś pod kierownicą.

Offline cichy

  • Giełda
  • ***
  • Wiadomości: 30
Alarm blokuje zapłon
« Odpowiedź #2 dnia: 11 Sierpień 2019, 09:28:29 »
Ja mam kluczyk z wbudowanym pilotem. To znaczy że alarm był fabrycznie?

[ Dodano: 2019-08-11, 12:00 ]
Udało mi się znaleźć odpowiedź. Powinienem to zrobić na samym początku. Zajrzałem do instrukcji.
Może się komuś przyda. Alarm w moim modelu był fabryczny.
Zakładamy że zgubiliśmy kluczyk z wbudowanym pilotem, przestał działać, cokolwiek. Mamy kluczyk dorobiony z zaprogramowanym immobiliserem. Otwieramy wóz kluczykiem. Zaczyna wyć alarm (nie można tego przeskoczyć niestety), wsiadamy do auta, wkładamy kluczyk w stacyjkę.i przekręcamy na ON. Alarm przestanie wyć po ok. 20 sek. Po ok. 30 sekundach zgaśnie ikona immobilisera i w tym samym czasie mniej więcej alarm zostanie rozbrojony i można odpalić już samochód normalnie. Używając kluczyka z samym immobiliserem można auto zamykać i otwierać, jednak alarm nie będzie uzbrojony.
Mam nadzieję że komuś to kiedyś uratuje tyłek :)

Offline Dudi

  • HKP
  • **
  • Wiadomości: 2
Alarm blokuje zapłon
« Odpowiedź #3 dnia: 28 Listopad 2019, 09:14:13 »
Mam pytanie,
gdzie to wyczytałeś kolego? Mam podobny problem... jak otwieram z kluczyka (domyślam się, że fabrycznego) to alarm wyje i nie da się nic zrobić z autem... ostatnio zmarnowałem 30 minut na odpalenie i po odpięciu aku, 30 próbach kręcenia kluczykiem w końcu motor zagrał... nerwicy można dostać... ciekawi mnie to, bo na logikę nie powinno to mieć różnicy czy otwierasz z pilota czy z kluczyka... mój problem dotyczy i30 z grudnia 2010 roku.

Offline jergar

  • Giełda
  • ***
  • Wiadomości: 71
Alarm blokuje zapłon
« Odpowiedź #4 dnia: 28 Listopad 2019, 21:27:11 »
Ja mam Getza 1.1 z 2007 i alarm był montowany dodatkowo. Powinno być zamontowany gdzieś wyłącznik servisowy ( przycisk) który odcina alarm ( ja taki mam  alarm Silikon) wtedy można zapalać autko bez autoalarmu.