Forum > i20
[i20 GB] Masowa awaria I20 model na 2019 rok.
de_assis:
Ale nie można oddać w ramach niezgodności towaru z umowa? dopiero co kupiłeś z tego co rozumiem, ja tylko pytam, bo nie wiem jak to prawnie wyglada ale jak sie kupuje rzeczy po 20 - 100 czy 5000 to ludzie czytywałem, że protestują i nie jednokrotnie wygrywaja.
Swoja droga jest taki kanał TURBULENCJA, taki pilot go ma, i w pewnym filmie opisał perturbacje chyba z Kia .... nie wiem dokładnie jaki model, ale na pewno SUV, trwała jego przygoda z serwisami z dwa lata po, śmiali się z niego na forum KIA jak opisywał swój problem, a sprawa skończyła się tak, że robił różne testy, sprytnie się obchodził z ASO i ODKUPILI od niego za bardzo dobrą kwotę to jego AUTO !!! Samochód chyba miał momenty, że samoistnie zrywał, przyśpieszał ale było to ledwo wyczuwalne.
Powodzenia, choć przyznaje nie moge czytac tego co piszecie, krew by mnie zalała na takie zlewanie, przypuszczam, że centrala i ASO zlewa, swoja droga ciekawe co im tam w ich komputerach pisze w tych ich biuletynie na ten temat, nie wierze, ze problem nie istnieje.
admaxter:
ten skok obrotów pod 2000 rpm to jeszcze da się znieść, natomiast spadek do 500 to aż silnik jęczy i czasem da się słyszeć metaliczne klapnięcie zaworów ... nieprzyjemne to jest dla ucha i na pewno dla silnika ... auto flotowe, niby nie ma co się przejmować jak to zwykle się mawia, lecz problem jest, i ja nie odpuszczę ... niebawem odstawiam auto na kompleksową diagnozę problemu zgodnie zresztą z sugestią serwisu
1krzys:
Informuj Nas proszę na bieżąco.
Mazbenek:
Witam Panowie, po dłuższej przerwie ze wcześniejszych postów możecie poczytać, że mam ten sam problem. Wczoraj oddałem auto do serwisu po zgłoszeniu w ramach rękojmi oczywiście po konsultacjach z Rzecznikiem Praw obywatelskich, który wystosował odpowiednie pismo do dealera. Czekam na efekty, jeżeli usterka nie zostanie usunięta zostaną podjęte kolejne kroki prawne, które umożliwia mi ta forma reklamacji. Będę informował o przebiegu sprawy, jeżeli znajdę tylko trochę czasu. Zachęcam Wszystkich, którzy mają ten sam problem o korzystaniu z prawa rękojmi, wtedy może uda się coś wyegzekwować. Oczywiście zgłoszenia gwarancyjne, które były kierowane wcześniej do serwisu kończyły się fiaskiem w stylu: *ten typ tak ma*.
iPeace:
Świetnie słyszeć, że są wytaczane cięższe działa! Mamy ten sam problem z 1.4 mpi w i30. Osobiście martwię się, że hyundai załatał/obszedł w ten sposób oprogramowaniem jakiś inny problem mechanicznego podzespołu i stąd taka opieszałość mimo wielu zgłoszeń... Trzymam kciuki i będę wdzięczny za informowanie o sprawie na bieżąco!
Nawigacja
[#] Następna strona