Forum > i30 PD

Spalanie

<< < (13/20) > >>

kriss73:
Dzisiaj ponownie zatankowałem do pełna bak paliwa. Weszło 48 litrów do pierwszego odbicia. Na poprzednim baku również zatankowanym do pełna i przejechałemna nim 1046 km. Silnik 1.5 DPi. Średnia z komputera to 4.6 litra/100 km. Silnik na dotarciu, prędkość maksymalna ok. 90-100 km/h. Wiekszość w trasie. Potwierdzam, że brak zasięgu pojawia się w i30 gdy w zbiorniku mamy jeszcze ok. 8-10 litrów paliwa. Kiedy zasięg wynosi wg komputera --- wtedy przejechałem jeszcze 120 km do stacji paliw. Tak jak wspomniałem do baku weszło 48 litrów.  To są bardzo dobre wyniki jak na auto na dotarciu. W czasie takiej delikatnej jazdy słychać tylko szum opon i trochę szum powietrza. Wg mnie hałas jest niewielki. Oczywiście wszystko sięzmienia przy wkręcaniu silnika na wyższe prędkości. Obecnie przejechałem 1500 km i nie mam uwag do auta.

olo018:
Silnik 1,4 GDi 140ps SW AT 6,5l/100 przy 130-145kmh

czajan101:
średnia z ostatnich 6000 km

6,8 l/100km
1,4 T-GDI Hatchback
Nalatane 135 tys.

nigdy nie zżarł więcej niż 9 i troszkę przy cywilnej jeździe, tyle miałem przy przelocie autostradą  600km z prędkością 160 praktycznie całą drogę nocą

Oczywiście jak sie przypajacuje to pewnie dwie cyfry będą na krótkim odcinku, stad srednia z 6000 km

traker:
Wv  moim 1.4 MPi 100 KM rok produkcji 2020 ostatnia trasa od  pełnego do pełnego baku spalanie w/g baku 5,1  l/100 km  , komputer pokazał średnio 5,2 l/100 km , zbliżam się do wyników z diesla rocznik 2009  1.6 90 KM kombi crdi , mój poprzedni Hyundai 1 generacji.

kriss73:
i30 1.5 DPi przejechał już 3500 km. Wg komputera średnie spalanie przy spokojnej jeździe na dotarciu wynosi 4.7/100 km. Dane z komputera są potwierdzone tym, co pokazuje dystrybutor paliwa. Zuzycie paliwa w i30 jest o ok. 10% niższe w stosunku do mojego Fiata Bravo z silnikiem 1.4 MPI. Taki jest zysk z nowej technologii. Silnik DPI jest również cichszy niż MPI w Bravo. Zużywa również mniej paliwa. Cudów nie ma, ale ogólnie DPI można polecić.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej