Forum > i40 VF

Hultaj po mapie silnika.

<< < (2/3) > >>

kacluk1987:
I tak bardziej liczą się Nm.. a wzrost o 80Nm jest niezłym wynikiem..
A uwierz mi bez dpf przeglądy w uk przejdziesz tak jak z... Oni sprawdzają tylko % zadymienia.. A nie zastanawiałbyś się czy oleju nie przyrosło itp..

A spalanie jeżdżąc po uk ile miałeś?? Niby te 115 były oszczędniejsze od 136.. A swoją drogą ponad 120koni w seri to ładny wynik. Silnik musi zdrowy być


tu masz link kia optima 1.7 crdi 136 koni po chipie na 170KM i 390Nm
optima tuning 170km 390Nm

MD13:
ja robiłem mapę i mam wersję 136 km. Z hamowni wyszło 128 km. Uzyskano 168km i 372Nm ,ale jak bym się uparł do dało by więcej. Usunąłem dpf ,żeby go nic nie ograniczało. Różnica jest dużą.

Co do wersji 115 km. To każdej z hamowni wychodziło trochę powyżej 120km z tego co ludzie na forum pisali. Wiec wydaje mi się, że kupując 136km to płaciliśmy tylko za liczbę w papierach ;(

kacluk1987:
a zaczął ci lekko dymić bez dpf??

Ogółem zasada jest prosta na sprawdzenie dpf.. jak go nie masz to zawsze będą sadze w wydechu..

MD13:
na hamowni jak patrzyłem na wydech to tylko lekko czarny dymek zauważyłem w górnych zakresach jak go żyłowali. Jak teraz jeżdżę nic nie widzę.  Nawet rura wydechowa jest w takim samym stanie jak przedtem. Jak masz zdrowy silnik to nie będzie dymił.

kacluk1987:
a jak w automacie ci się po tuningu jeździ?
konwerter znosi taki moment?
ja mając e60 3.0d w automacie po chipe czułem róznice w pracy skrzyni.. ale tam miałem 600Nm max co skrzynia mogła znieśc..

ktoś z 1.7 crdi zrobił nawet 185koni. imponujące.

i40 184koni

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej