Forum > i40 VF
Hultaj po mapie silnika.
Venom:
--- Cytat: "kacluk1987" ---a jak w automacie ci się po tuningu jeździ?
konwerter znosi taki moment?
ja mając e60 3.0d w automacie po chipe czułem róznice w pracy skrzyni.. ale tam miałem 600Nm max co skrzynia mogła znieśc..
ktoś z 1.7 crdi zrobił nawet 185koni. imponujące.
i40 184koni
--- Koniec cytatu ---
bez problemu pod warunkiem ze nie ma dpf. Mój miał przy pierwszym hamowaniu 180 koni bez żadnego problemu .
[ Dodano: 2018-08-16, 09:45 ]
--- Cytat: "djrexy" ---Można było podkręcić nawet do 180 ale pan tuner zaproponował nie obciążać silnika i dlatego mój wybór padł na 150 i 80nm. Myślę że to rozsądna wartość. Co do spalania na trasie to przy prędkości średnio 130-140 spalanie mialem na 6 l/100km
--- Koniec cytatu ---
No nie. 180 z dpf to za dużo i nie obciąża to silnika a dpf tudzież ewentualnie sprzęgło . DPF by zwariował i dopalał non stop . Ja z dpf mam dokręcone do 156 koni i wartość 160 koni z dpf jest sprawdzona wielokrotnie . Wszystko co powyżej to ryzyko .
[ Dodano: 2018-08-16, 09:46 ]
--- Cytat: "kacluk1987" ---I tak bardziej liczą się Nm.. a wzrost o 80Nm jest niezłym wynikiem..
A uwierz mi bez dpf przeglądy w uk przejdziesz tak jak z... Oni sprawdzają tylko % zadymienia.. A nie zastanawiałbyś się czy oleju nie przyrosło itp..
A spalanie jeżdżąc po uk ile miałeś?? Niby te 115 były oszczędniejsze od 136.. A swoją drogą ponad 120koni w seri to ładny wynik. Silnik musi zdrowy być
tu masz link kia optima 1.7 crdi 136 koni po chipie na 170KM i 390Nm
optima tuning 170km 390Nm
--- Koniec cytatu ---
Moja 115 konna wersja w serii miała 128 koni
djrexy:
Jak pisałem wcześniej, Pan tuner proponował mniejszą wartość aby nie obciążać silnika więc się zgodziłem. Różnica przed a po jest wyraźnie odczuwalna, zwłaszcza przy wyprzedzaniu. Poniżej filmik z przebiegu tuningu na hamowni.
//www.youtube.com/watch?v=9bWwmgWxaYk
Nawigacja