Forum > Getz

[Getz TB] Wyjazd Hyundai Getz do Chorwacji - co sprawdzić?

<< < (4/4)

maniek21:
Koledzy jak zwykle "spamuję" przed wyjazdem, ale przynajmniej w swoim temacie  :mrgreen:
W zeszłym roku samochód dojechał bez żadnych problemów do Chorwacji.
Obecnie jeździ, daję go tylko do warsztatu na wymianę łącznika elastycznego oraz będziemy szukać która rolka osprzętu popiskuje (może pompa wody?).

Moje pytanie natomiast kieruje się w stronę przewodów WN: wymieniać profilaktycznie czy jak auto jeździ to nie ruszać? Ma obecnie 127 000 km przebiegu, ja przewodów nie zmieniałem odkąd go mam czyli od przebiegu 70000km.
Jeśli przewody na tak to jakie?

Andy:
Ja bym nie ruszał, chyba, że coś niedomaga. Ja mam gaz, który teoretycznie wymusza częstszą zmianę przewodów, a i tak ostatni raz zmieniałem już nie pamiętam kiedy. Może ze 2 razy przez cały swój przebieg (240k km), z czego raz pogryzione zostały przez jakiegos zwierzaka więc byłem zmuszony. A samochód zjeździł całą Europę aż po Hiszpanię.

robaszek127:
Moim zdaniem jak jest coś dobre to po co zmieniać skoro nowe wcale może nie być lepsze. Przewody nawet stare nie unieruchomią raczej auta a najwyżej może rano w mokry dzień przerywać silnik.
Ja miałem od kupna przewody bosch, aż popękały z starości a silnik śmigał.

MktR:
Jak się nic nie dzieje to nie wymieniaj. Sprawdź tylko czy nie zsuną się, nie spadną. Miałem taki przypadek, że podskoczyłem na dołku a przewód się zsunął i przepalił. Zapalił się check, wywaliło brak zapłonu na drugim i trzecim cylindrze. Akurat miałem stare przewody to wymieniłem ten który się przepalił na stary. Teraz mam złapane trytką i jest ok.

maniek21:
Dzięki. Kupię najwyżej jakieś tanie kable na zapas do bagażnika :)

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej