Forum > i40 VF
[i40 VF] błąd P2015
bochen17:
Udało się wywalić klapy. Nie trzeba nic zaślepiać jak w innych autach. Wystarczy zdemontowac pręt i klapy. Teraz tyko zmiana programu i po sprawie. Takim oto sposobem bede miał do sprzedania silniczek klap prawie nowy. Ktoś chętny?
Venom:
--- Cytat: "waszek_rmc" ---Tylko czy fajtycznie w crdi zerwana klapa od razu wpada do silnika? Jakoś nie było jeszcze takiego przypadku... Chociaż ja też nie chciałbym być pierwszy :)
--- Koniec cytatu ---
było i to bardzo wiele takich przypadków. Ten plastik jest zasysany odrazu do cylindrów i jest po zawodach . Dzieje się tak nie tylko w hultajach naturalnie.
presario7:
Witam, mnie co trzecie odpalenie auta pojawia się po zdiagnozowaniu taki komunikat
Czujnik/włącznik położenia nastawnika długości kolektora dolotowego-zakres wydajność (Bank 1) -nieciągły.
Silnik ustawienia klap działa sprawdzony, dozowałem środek do czyszczenia kolektorów, wtyczki sprawdzone i nic. Może doradzicie co mam jeszcze sprawdzić
ghost2255:
Pewnie skończy się wymianą silniczka.
presario7:
Kurcze może masz rację, po wyłączeniu auta silniczek przez kilka sekund pracuje góra/dół słychać piszczenie. Na koniec wraca do górnego ustawienia.
Nawigacja
[#] Następna strona