Wszystko co potrzebowałem do tego auta podchodzi z 2,4 benzyna gdi który jest na Europę. Wymieniałem mcpersony wahacz dolny i końcówkę drążka ( auto było uderzone w przednie lewe koło) i błotnik lewy. W silniku wymieniałem tylko świece zapłonowe i nic więcej jak do tej pory. Silnikowi nic nie ma prawa być jeżeli będziesz wymieniał olej jak producent zaleca co 5 do 8 tys. km filtr oleju powietrza i kabiny ten sam co 2,4 gdi. Silnik jest wyżyłowany mocowo dlatego zalecana jest tak częsta wymiana oleju, ja olej sprowadzam z USA wychodzi tylko 30 zł drożej jak olej europejski. Ciekawostka na koniec przeczytana na amerykańskim forum Hyundaia silnik 2,0 turbo gdi w tym sanciaku pochodzi od Mitsubishi Lancer Evo IX i pewnie jak kiedyś będę robić remont silnika pójdę tym tropem 😀