Prawdopodobnie płaci się za przegląd lakieru , gdzie głównym narzędziem pracy jest oko fachowca i tyle. Jak dla mnie większość tych przeglądów to jest totalna ściema, a zwłaszcza przeglądy które nie wymagają specjalistycznego sprzętu.
Klient powinien obowiązkowo być przy tego typu czynnościach, no chyba że dany warsztat ma coś do ukrycia.
Kolejna sprawa to budowanie zaufania "Klient---- firma Hyundai" powinna się przejawiać tym, że raz na jakiś czas przedstawiciel firmy zagląda tutaj na to forum i dba o relacje z Klientami. W XXI wieku to powinno być podstawą i pewną formą komunikacji, wszak świat już dawno oparty jest na sieci internet. Wówczas moglibyśmy sporo rzeczy na bieżąco wyjaśniać. Poza tym firma by na pewno zyskała , przynajmniej wizerunkowo. Zwłaszcza że forum odwiedzają głównie świadomi użytkownicy, a nie przypadkowe osoby.
W wielu krajach taka forma komunikacji jest już standardem.
Czekam na odwagę ze strony Hyundai. :-)