Forum > i30 GD

Wielokrotne wypadanie zapłonu na wszystkich cylindrach.

<< < (2/3) > >>

Hants:
Rozumiem, ze po regeneracji głowicy, ale przed założeniem gazu wszystko działało OK?

yunior81:

--- Cytat: "kosmos2011" ---Żeby to było takie proste jak w G4GC.

W G4FC są 4 osobne fajko-cewki, a przewodów WN nie ma wcale.

Można jeszcze sprawdzić małą wiązkę 12 V idącą do cewek.
--- Koniec cytatu ---


No to w takim razie jest jeszcze prościej to sprawdzic.

W ostatnim moim samochodzie (Octavia 1,6 MPi z lpg ) mialem taki „dziwny” przypadek, ze po wymianie świec NGK, cewki Beru i przewodów NGK silnik pracował tak sobie i występowało  wypadanie zaplonow do tego stopnia, ze silnik cały latał. Po wymianie ukladu zapłonowego na nowy, oryginalny z ASO, problem zniknął. Takze sa czasami takie przypadki, ze silnik słabo toleruje zamienniki - cholera wie czemu.

Dariusz G:
Auto mam 3 lata na benzynie jeździłem jeden dzień :-)
Yunior81 moim zdaniem nie jest to takie proste bo cztery razy już zmieniałem świece zawsze na ngk i nie było zadnych problemów. Ogólnie jak sobie to wszystko podsumuje to wychodzi na to, że ten problem powstał jakies miesiąc przed tym, jak była rozbierana głowica. Ponieważ te objawy już występowały wcześniej, raz auto jechało normalnie a na nastepny dzień już było słabsze. Później te objawy się nasilały. Chyba bedzie trzeba poszukać elektryka, który kompleksowo sprawdzi cały układ od cewek zaczynając.

Hants:
Zacząłbym od sprawdzenia "wkrętek/wpięcia" do zasilania wtryskiwaczy.

Dariusz G:
Przed chwilą sprawdzilem wszystkie wtyczki od wtrysków, czujników itp. Nie znalazłem żadnych oznak korozji itp. W dodatku zauważyłem że nie działają czujniki parkowania zarówno z przodu jak i z tyłu. Nie sądzę żeby to było jakoś powiązane ale to znów kolejna rzecz. Sprawdziłem wszystkie bezpieczniki wszystkie są ok. Czujnik wstecznego działa prawidłowo.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej